۲۶ تیر ۱۳۹۱، ۸:۴۷

حیدری طیب در گفتگو با مهر:

وضعیت پالایشگاه آناهیتا پذیرفتنی نیست/ شستا پای کار نمی آید

وضعیت پالایشگاه آناهیتا پذیرفتنی نیست/ شستا پای کار نمی آید

کرمانشاه - خبرگزاری مهر: نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرایی نشدن بعضی از پروژه ها ناشی از سهل انگاری است و در این رابطه کوتاهی از کسی پذیرفته نیست.

سید سعید حیدری طیب در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بعضی از پروژه های بزرگ استان به دلیل سهل انگاری مدیران و یا وزارت خانه ها به تعویق افتاده است.

حیدری طیب اضافه کرد: اگر قرار باشد بی تفاوتی بعضی از مدیران باعث ضایع شدن حق مردم استان کرمانشاه شود به هیچ عنوان قابل گذشت نیست.

وی افزود: من اعلام می کنم که در این رابطه با هیچ مدیری شوخی نداریم و برای احقاق حق مردم استان تلاش خواهیم کرد.

حیدری طیب یکی از مهمترین پروژه هایی را که راکد مانده است، پالایشگاه آناهیتا عنوان کرد و گفت: در این خصوص هفته گذشته به وزیر نفت تذکر دادم و ایشان هم قول مساعد داد که ظرف مدت یک ماه مشکلات سر راه پالایشگاه مهم آناهیتا را بردارد.

حیدری طیب گفت: متأسفانه شستا که یکی از سرمایه گذاران این پروژه مهم است، پای کار نمی آید.

نماینده مردم کرمانشاه در این رابطه اضافه کرد: در خصوص کم کاری شرکت شستا در روزهای گذشته دیدار مفصلی با آقای مرتضوی داشتم و در این رابطه و در مورد نقش مجموعه شستا در اجرایی شدن پالایشگاه آناهیتا مفصلا گفتگو کردم که ایشان قول مساعد دادند و نامه نوشتند که شستا 20 درصد سهم آورده خود را به سرعت وارد کار کند.

وی اضافه کرد: باید سئوالات مربوط به سهل انگاری مدیران در خصوص پالایشگاه آناهیتا پاسخ داده شود که به عنوان مثال چرا شرکت چینی آمد و چرا رفت؟

وی تصریح کرد: سئولات، در خصوص کوتاهی ها زیاد است که باید به آنها پرداخته شود و باید به صورت کارشناسی و دقیق مورد بررسی قرار بگیرد تا این مسائل در مورد پروژه های دیگر برای استان کرمانشاه تکرار نشود.

حیدری طیب در پایان تأکید کرد: خسارت مربوط به تعویق پروژه و کم کاری وزارت نفت در این خصوص باید برای استان جبران شود و سهل انگاری این وزارت خانه نیز در این خصوص باید مورد بررسی قرار بگیرد.

کد خبر 1650997

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha