۲۸ تیر ۱۳۹۱، ۱۸:۴۱

دهمرده مطرح کرد:

سرمایه گذاری در بخش نیروی انسانی پرسودترین سرمایه گذاری است

سرمایه گذاری در بخش نیروی انسانی پرسودترین سرمایه گذاری است

خرم آباد - خبرگزاری مهر: استاندار لرستان گفت: سرمایه گذاری در بخش نیروی انسانی پرسودترین نوع سرمایه گذاری است.

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب الله دهمرده ظهر چهارشنبه در اولین دوره آموزش تربیت مدیر در لرستان با اشاره به اینکه سرمایه گذاری در بخش نیروی انسانی متخصص و کارآمد پرسودترین سرمایه گذاری است، اظهار داشت: هرچه در این حوزه دوره ها و جلسات بیشتری گذاشته شود سود بیشتری عاید استان خواهد شد.

وی با بیان اینکه به روز نگه داشتن اطلاعات و داشتن آخرین اطلاعات توسط کارمندان در راندمان کاری بسیار تاثیر گذار است، یادآور شد: اگر اطلاعات کارکنان به روز نباشد بهره وری در دستگاههای اجرایی پایین می آید.

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه اطلاعات مدیران و کارکنان باید به صورت مستمر به روز شود و به آخرین اطلاعات مجهز باشند، افزود: برگزاری دوره های آموزشی با حضور متخصصانی که آخرین مطالب را ارئه می دهند تاثیر فوق العاده مثبتی در افزایش راندمان کار دارد.

دهمرده با اشاره به اینکه این انتظار از مدیران وجود دارد که دو مشخصه اصلی موفقیت یعنی تعهد و تخصص را داشته باشند، تصریح کرد: یک مدیر موفق باید این دو مشخصه را داشته باشد.

وی با بیان اینکه مدیران استان نیز از این دو مشخصه برخوردار هستند، افزود: مدیران استان تنها باید اطلاعاتشان را به روز کنند تا سرعت انجام کارها افزایش یابد.

استاندار لرستان با تاکید بر نقش مدیریت در توسعه استان، ادامه داد: استعدادهای استان باید توسط مدیران شکوفا شود.

کد خبر 1653620

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha