۲۸ تیر ۱۳۹۱، ۲۰:۴۰

شاه آبادی:

تاسیس نمایشگاه دائمی مد و لباس در استانها/ "قلاده های طلا" پاسخی به فتنه گران بود

تاسیس نمایشگاه دائمی مد و لباس در استانها/ "قلاده های طلا" پاسخی به فتنه گران بود

اردبیل – خبرگزاری مهر: معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تاسیس و راه اندازی نمایشگاه های دائمی مد و لباس در تمامی استانهای کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید شاه آبادی شامگاه چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران استان اردبیل تصریح کرد: در نشست هم اندیشی مدیران ارشاد اسلامی استانها در اردبیل تصمیم به تاسیس نمایشگاه دائمی مد و لباس در سطح کشور اتخاذ شده و وزارت ارشاد از این گونه تصمیمات حمایت می کند.

وی با اشاره به کاربردهای نمایشگاه دائمی مد و لباس در استانها افزود: نمایشگاه دائمی مد و لباس محلی برای تبادل اندیشه طراحان، تولید کنندگان و توزیع کنندگان است تا در این نمایشگاه مشتریها را به سمت لباسهای مورد مقبول جامعه هدایت کنند.

شاه آبادی از اقدام ملی وزارت ارشاد برای ساماندهی و تاسیس نمایشگاه های دائمی خبر داد و اضافه کرد: تاسیس نمایشگاه دائمی مد و لباس یک اقدام ملی است و وزارتخانه نیز تاکید بر توجه ویژه فرهنگ و سلایف بومی در این نمایشگاه ها را دارد.

دبیر کارگروه مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور تشکیل کارگروه استانی مد و لباس را از دیگر تصمیمات گرفته شده در نشست مدیران کل ادارات ارشاد استانها برشمرد.

وی عنوان کرد: قانون ساماندهی مد و لباس وزارت ارشاد را موظف به تشکیل کارگروه مد و لباس کرده که قبلا کارگروه کشوری در وزارتخانه تشکیل و طبق تصمیمات اتخاذ شده این کارگروه در استانها هم تشکیل می شود.
 
"قلاده های طلا" بازگویی واقعی از حقایق بود

معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به سئوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اعطای مجوز به فیلم قلاده های طلا به رغم توهین به برخی از شخصیتها تصریح کرد: امورات تمامی هنرها به جز سینما مربوط به حوزه وظایف معاونت امور هنری است اما در فیلم قلاده های طلا به فردی تعدی نشد که حقش نبوده باشد.

وی با بیان اینکه قلاده های طلا پاسخ دندان شکنی برای برخی از افراد بود، افزود: افرادی که زمانی نامی را یدک می کشیدند و موجب فتنه 88 شده بودند در این فیلم جواب دندان شکنی گرفتند.
کد خبر 1653691

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha