۳۰ تیر ۱۳۹۱، ۱۵:۰۶

تا پایان سال جاری؛

طرح ساماندهی گلزار شهدای پارس آباد تکمیل می شود

طرح ساماندهی گلزار شهدای پارس آباد تکمیل می شود

پارس آباد – خبرگزاری مهر : رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران پارس آباد از تکمیل طرح ساماندهی گلزار شهدای این شهرستان تا پایان سال حاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر سعید علیزاده ظهر جمعه در بازدید از گلزارهای شهدای پارس آباد در جمعه خانواده شهدا افزود: ساماندهی گلزارهای شهدا به عنوان اماکن مقدس و زیارتگاه عاشقان و دلسوختگان مکتب ایثار و شهادت یکی از آرزوهای دیرینه خانواده شهدا و مردم است.

وی با اشاره به وجود 254 گلزار شهدا در پارس آباد یادآور شد: از این تعداد 198 گلزار به طور کامل بازسازی شده و عملیات ساماندهی ۵6 گلزار دیگر با پیشرفت فیزیکی ۵5 درصد در حال اجراست.
 
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران پارس آباد با بیان اینکه برای ساماندهی گلزار شهدا تاکنون بالغ بر شش میلیارد و 650 میلیون ریال هزینه شده است، ادامه داد: علاوه براین به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تصاویر شهدای این شهرستان در میادین و معابر نصب شده است.
 
به گفته وی نصب تمثال شهدا در بلوارها و خیابانهای این شهرستان با هزینه 100 میلیون ریال انجام شده است.
 
نماینده مردم شهرستانهای پارس آباد و بیله سوار در مجلس نیز در این دیدار حفظ و احیاء فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگهداشتن فلسفه شهادت در منطقه را از اهداف طرح ساماندهی گلزار شهدا عنوان کرد.

حجت الااسلام حبیب برومند با بیان اینکه شهدا و ایثارگران با خون  خود درخت تنومند انقلاب اسلامی را آبیاری کرده اند، متذکر شد: در طراحی یادمانها باید به گونه ای عمل شود که منویات شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت به نسلهای آینده انتقال یابد.
 
وی اظهار داشت : تاکنون اقدامات خوبی برای ترویج فرهنگ ایثار، شهید و شهادت در این شهرستان  اجرا شده که نصب تمثال شهدا از جمله این اقدامات است.
 
کد خبر 1654041

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha