۳۱ تیر ۱۳۹۱، ۱۰:۴۷

قاسمی خواستار شد؛

جهاد کشاورزی از ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی جلوگیری کند

جهاد کشاورزی از ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی جلوگیری کند

میبد - خبرگزاری مهر: بخشدار مرکزی میبد خواستار فعالیت بیشتر جهاد کشاورزی برای جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در اراضی کشاورزی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین قاسمی صبح شنبه در بازدید از برخی ساخت و سازها در اراضی کشاورزی میبد اظهار داشت: جهاد کشاورزی باید با توجه به وظایف کمیسیون تبصره یک ماده یک قانون، نسبت به حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی اقدام جدی تری کند.

وی بر برخورد با تغییر کاربری غیر مجاز اراضی زراعی تاکید کرد و افزود: امید داریم تا جهاد کشاورزی فعالیت خود را در راستای جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در اراضی کشاورزی با توجه به وظایف کمیسیون تبصره یک ماده یک قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی بیشتر کند.

قاسمی اخذ مجوز برای ساخت و ساز به منظور جلوگیری از تخلفات را خواستار شد و گفت: نحوه محاسبه، اخذ عوارض و روند صدور مجوزهای مربوطه در امور ساخت و ساز روستایی باید به گونه ای باشد که مالکان قبل از ساخت و ساز ترغیب به دریافت مجوز شوند و این امر باعث می شود تا تخلفات کم شده و چهره و بافت روستا ناهمگون نشود و زمینه برای خدمات رسانی مطلوب فراهم شود.

مهدی خاکزار، مسئول ساخت و ساز شرکت تعاونی دهیاری های میبد نیز در این مراسم، برخی مشکلات در راه اجرای قانون را متذکر شد و روند تشکیل کمیسیون ماده 99 در بررسی تخلفات و احکام آن اعم از عوارض و توقف عملیات ساخت و ساز غیر مجاز را خوب ارزیابی کرد.

کد خبر 1654276

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha