۳۱ تیر ۱۳۹۱، ۱۹:۱۸

زاده باقری عنوان کرد:

بانوان ورزشکار ایران نجابت و عفت را در عرصه های جهانی ترویج می‌کنند

بانوان ورزشکار ایران نجابت و عفت را در عرصه های جهانی ترویج می‌کنند

یاسوج - خبرگزاری مهر: مدیرکل امور بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز بانوان اسلامی با حضور خود در عرصه های جهانی و بین‌المللی ورزشی، نجابت، عفت و عزت را در جهان ترویج می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، لیلا زاده‌باقری بعداز ظهر شنبه در جمع تعدادی از بانوان ورزشکار در یاسوج افزود: زنان ورزشکار مسلمان علاوه بر حضور و مشارکت در همه عرصه‌های مختلف از حریم ارزش‌های خود، خانواده و جامعه صیانت می کنند.

وی با بیان اینکه، جمهوری اسلامی نگرش به بانوان در جوامع مختلف و نظام نابرابر اجتماعی را تغییر داده است، اظهار داشت: نقطه اصلی هدف و برنامه همیشگی دشمنان، تضعیف ارزش‌های فرهنگی بانوان است.

زاده باقری بیان داشت: دنیای غرب که مدعی حقوق زنان است جز اهانت، خشونت و شرارت به حریم ارزشمند و پاک زن برای جامعه زنان چیزی نداشته است.

مدیرکل امور بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: به برکت انقلاب و نظام اسلامی بانوان ورزشکار ما سفیران و اصلاحگران ارزشمندی برای تعالی و رشد ارزش‌ها در جوامع مختلف دنیا به خصوص در عرصه ورزش هستند.

زاده باقری افزود: جامعه ورزشی زنان در این استان، افتخارات بزرگی در سطح استانی و ملی کسب کرده‌اند و این نشان از این دارد که فضای عمومی استان ما با همه کمبودها از گذشته و اکنون توانسته با پشتکار جایگاه خود را ارتقاء بخشد.

وی بر شناسایی مشکلات و نیازهای اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی بانوان در استان تاکید کرد و گفت: باید با الگوسازی فرهنگ عفاف و حجاب، تعمیق باورهای دینی و ارتقای سطح آگاهی در راستای استحکام و تقویت بنیان خانواده تلاش کرد.

کد خبر 1655028

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha