۱ مرداد ۱۳۹۱، ۱۲:۵۰

عیادت وزیر ورزش و جوانان از همایون بهزادی

عیادت وزیر ورزش و جوانان از همایون بهزادی

وزیر ورزش و جوانان امروز یکشنبه با حضور در بیمارستان جم تهران از همایون بهزادی، پیشکسوت فوتبال کشورمان عیادت کرد.

 به گزارش خبرگزاری مهر، صبح امروز یکشنبه محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان به همراه حمید سجادی معاونت ورزش قهرمانی  و همچنین رامین ولایتی مدیرعامل صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور با حضور در بیمارستان جم، از همایون بهزادی پیشکسوت پرافتخار دهه 40 و 50 فوتبال باشگاه‌های شاهین و پرسپولیس و همچنین تیم ملی عیادت کردند.

در این دیدار یک ساعته، دکتر عباسی ضمن اشاره به آغاز ماه میهمانی خدا، یکی از وظایف درخور و مناسب وزارت ورزش و جوانان در این ماه الهی را عیادت و سرکشی از پیشکسوتان و قهرمانان سابق کشور دانست.

وی همچنین در گفتگو با خبرنگاران حاضر در این مراسم ضمن تاکید بر اصل حمایتی همه جانبه از قهرمانان ورزش کشور، به مصوبات اخیر وزارت ورزش و جوانان با همکاری صندوق حمایت از قهرمانان اشاره کرد و افزود: افزایش 30 درصدی حقوق قهرمانان، افزایش سقف تعهدات بیمه تکمیلی آنان و معافیت از پرداخت حق بیمه اقداماتی بوده است که طی چند ماه اخیر به مرحله اجرا درخواهد آمد.

همایون بهزادی پیشکسوت فوتبال هم ضمن تشکر از وزیر ورزش و هیات همراه خواستار توجه هر چه بیشتر به وضعیت معیشتی پیشکسوتان ورزش شد.

در پایان محمد عباسی ضمن آرزوی سلامتی و بهبودی کامل برای این پیشکسوت قدیمی فوتبال، با اهدای هدیه‌ای، مراتب قدردانی و توجه ویژه وزارت ورزش را به پیشکسوتان ورزش کشور ابراز کرد.

لازم به ذکر است دکتر پورکاظمی، رئیس فدراسیون پزشکی هم در این دیدار حضور داشت و ضمن مشاوره با دکتر تخصصی همایون بهزادی، آخرین و ضعیت پزشکی و جسمانی وی را به اطلاع وزیر رساند.

کد خبر 1655389

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha