۳ مرداد ۱۳۹۱، ۱۵:۳۴

ابراهیم‌زاده در گفتگو با مهر:

مس تیمی منسجم است اما ما برد می‌خواهیم/ توصیه برای حل مشکل حق پخش

مس تیمی منسجم است اما ما برد می‌خواهیم/ توصیه برای حل مشکل حق پخش

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران با سخت ارزیابی کردن دیدار تیمش برابر مس کرمان از تفکر پیروزی در هر شرایطی سخن گفت.

منصور ابراهیم‌زاده در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد وضعیت تیمش پیش از دیدار با مس کرمان ضمن بیان مطلب فوق گفت: با جذب "گوران" مهاجم کروات و پایان محرومیت مهرآزما، شرایط‌‌مان بهتر از بازی گذشته شده، البته ما در هر شرایطی به فکر رسیدن به پیروزی هستیم.

وی در مورد تیم مس کرمان افزود: مس در بازی با سپاهان نشان داد تیمی منسجم است. آنها دفاعی سرعتی و خوب دارند، در خط هافبک با حضور کاظمی و حسین‌خانی بسیار با تجربه عمل می‌کنند و در خط حمله هم عنایتی آقای گل ادوار لیگ را در اختیار دارند که با اضافه شدن گودرزی و امرایی، کامل‌تر می‌شود. در مصاف با مس باید انسجام تیمی خود را حفظ کنیم و با دقت کارمان را در این بازی سخت پیش ببریم.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران اضافه کرد: این مسئله بسیار مهمی است که در شروع مسابقه، بازی را کنترل کنیم و با گذشت زمان بر روند بازی مسلط شده و از موقعیت‌های‌مان برای رسیدن به موفقیت استفاده کنیم.

وی در مورد پخش نشدن مسابقات لیگ خاطرنشان کرد: پخش نشدن رقابت‌ها همه چیز را تحت تاثیر قرار می‌دهد، از جمله اینکه بسیاری از مردم از تماشای بازی‌ها محروم شده و داوران کمتر از گذشته زیر ذره بین قرار می‌گیرند.

ابراهیم‌زاده دریافت حق پخش واقعی را حق قانونی فوتبال دانست و اظهار داشت: باید راه‌ حل‌‎هایی را در نظر گرفت تا این مشکل هرچه زودتر حل شده و فوتبال بتواند درآمد واقعی‌اش از حق پخش را کسب کند. در کشورهای دنیا حق پخش، بخش اصلی درآمد باشگاه‌‌ها را تشکیل می‌دهند و امیداریم این شرایط هم در ایران ایجاد شود.

وی همچنین تصریح کرد: پیشنهاد بنده در این بحث این است که صداوسیما تبلیغات بین دو نیمه مسابقات را به فدراسیون فوتبال بدهد زیرا در اینصورت ضمن تعامل بیشتر طرفین، با این درآمد بسیاری از مشکلات فوتبال برطرف می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در پایان در مورد نشست هیات موسسان اتحادیه مربیان فوتبال گفت: تاکنون دو جلسه برگزار شده است و بندهای مختلف آیین‌نامه اتحادیه مربیان فوتبال را بررسی و تصویب کرده‌ایم. در این جلسات از پیشکسوتان هم دعوت می‌کنیم تا در نهایت پس از جلسات که هر دو هفته یکبار خواهیم داشت، اساسنامه اتحادیه مربیان فوتبال را تدوین کنیم.

کد خبر 1657147

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha