۳ مرداد ۱۳۹۱، ۱۴:۲۵

وزیر علوم درگذشت استاد گنجی را تسلیت گفت

وزیر علوم درگذشت استاد گنجی را تسلیت گفت

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به مناسبت درگذشت استاد محمدحسن گنجی پیام تسلیتی خطاب به خانواده آن مرحوم و جامعه دانشگاهی کشور صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، متن پیام کامران دانشجو بدین شرح است: در گذشت چهره نامدار و نابغه همروزگار، استاد فقید پروفسور محمد حسن گنجی پدر علم نوین جغرافیای ایران و عضو والا مقام هیأت علمی دانشگاه تهران، موجب تاسف و دریغ فراوان ملت فهیم و حق شناس ایران به ویژه جامعه دانشگاهی و تاثر عمیق اینجانب شده است.

این ضایعه جبران ناپذیر را به عموم ملت ایران، جامعه علمی و دانشگاهی کشور، به خصوص استادان، دانشجویان و بالاخص خانواده معظم و معزای آن فقید سعید تسلیت می گویم و از خداوند متعال آمرزش و علو درجات برای آن مرحوم و شکیبایی و سلامتی بازماندگان و نیز توفیق ادامه راه استاد را در خدمتگزاری مجدانه و مخلصانه به جریان پیشرفت علمی ایران اسلامی مسألت می کنم.

به گزارش مهر، پرفسور محمد حسن گنجی - پدر علم جغرافیا و هواشناسی ایران 28 تیرماه بر اثر زمین خوردن در منزل شخصی خود، دچار خونریزی مغزی شد که پس از انتقال به بیمارستان پیامبران تحت عمل جراحی قرار گرفت اما در بیمارستان از دنیا رفت.

کد خبر 1657235

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha