۴ مرداد ۱۳۹۱، ۱۶:۴۷

پیرچه:

نماز جمعه یک رسانه در جامعه اسلامی است

نماز جمعه یک رسانه در جامعه اسلامی است

دامغان-خبرگزاری مهر: مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان سمنان از نماز جمعه به عنوان یک رسانه در جامعه دینی و اسلامی یاد کرد.

محمدحسن پیرچه در گفتگو با خبرنگار مهر به مناسبت فرا رسیدن 5 مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه تهران در سال 58 به امامت مجاهد ستوه آیت الله طالقانی گفت: نماز جمعه یک رسانه چهره به چهره به حساب می آید.

وی افزود: ائمه جمعه حلقه وصل مردم و حاکمیت نظام هستند.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان سمنان یادآور شد: باید نمازهای جمعه ما با شکوه برگزار گردد تا توطئه های دشمنان خنثی و نقش بر آب شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر در 17 شهر از استان سمنان نماز جمعه اقامه می شود، یادآور شد:600 نفر نیروی انسانی به صورت افتخاری با ستادهای نماز جمعه در استان سمنان همکاری دارند.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان سمنان خاطر نشان ساخت: در حال حاضر در 8 شهر از استان سمنان مصلای نماز جمعه در دست ساخت است.

پیرچه افزود: تاکنون 91 میلیارد و 580 میلیون ریال برای ساخت مصلاهای استان سمنان هزینه شده است.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان سمنان اظهار داشت: 65 میلیارد و 650 میلیون ریال از این کمک های اختصاص یافته از سوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور بوده است.

وی تصریح کرد: 2 میلیارد ریال اعتبار نیز از محل اعتبارات سفر رهبر انقلاب و ریاست جمهوری به استان سمنان تامین و هزینه شد.

پیرچه در پایان گفت: یکی از سیاست های شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان سمنان این است که در افق برنامه 20 ساله آینده کشور در هیچ یک از شهرهای استان بدون مصلای نماز جمعه نباشیم.

کد خبر 1658093

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha