۴ مرداد ۱۳۹۱، ۱۴:۰۶

محمدی نیا پیشنهاد داد:

برگزاری جشن رمضان با همکاری کمیته امداد در قم

برگزاری جشن رمضان با همکاری کمیته امداد در قم

قم - خبرگزاری مهر: مدیرکل صدا و سیمای مرکز قم با اشاره به ظرفیت‌های خوبی که در استان قم وجود دارد، پیشنهاد داد جشن رمضان در سال جاری به طور آزمایشی در قم برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، بهرام محمدی‌نیا در نشست ویژه بازبینی و کاربردی نگری فعالیت‌های مشترک کمیته امداد و صدا و سیمای مرکز قم گفت: برنامه های صدا و سیمای مرکز قم با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) تا نیمه رمضان به اطعام ایتام و نیازمندان تحت عنوان سفره‌های آسمانی و از پانزدهم تا بیست و یکم که هفته اکرام ایتام نامگذاری شده است به همین موضوع و دهه آخر آن نیز جهت تهیه برنامه‌هایی در راستای کمک به زندانیان معسر دارای واجد شرایط امداد اختصاص داده شده است.

وی با اشاره به ضرورت رسیدگی به امور ایتام گفت: جدی ترین هدف‌گیری ما بحث ایتام در روز 21 ماه مبارک رمضان خواهد بود و تلاش خواهیم کرد و امیدواریم تا در روز قیامت بدهکار آنها نباشیم.

مدیرکل صدا و سیمای قم افزود: با توجه به ظرفیت‌های بسیار خوبی که در استان وجود دارد می‌توان جشن رمضان را امسال بطور آزمایشی در قم برگزار کرد

وی همچنین کمیته امداد را از موفق‌ترین و سالم‌ترین نهادهای کشور برشمرد و گفت: دلیل این موفقیت و سلامت نخست این است که بنام امام خمینی(ره) نامگذاری و با نیت پاکش طراحی شده است و علت دیگر آن تأیید حضرت امام در آن زمان و مقام معظم رهبری(ره) در حال حاضر از افراد رده اول و شورای مرکزی آن به ویژه آقای عسگراولادی است.

محمدی نیا ضمن اینکه خود و مجموعه صدا و سیمای قم را عضو افتخاری کمیته امداد دانست گفت: امسال با انرژی بیشتری برنامه‌های امداد را پوشش خواهیم داد و از خداوند می‌خواهیم توفیق و شرافت خدمت به محرومین را به ما عنایت فرماید.

عبدالله جلالی، مدیرکل کمیته امام خمینی(ره) استان نیز در این جلسه با اشاره به فرمایشات امام راحل در خصوص معنی نداشتن شکست در خدمت به محرومان گفت: این نهاد در راستای بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و فرصت‌های ماه مبارک طرح‌های سفره‌های آسمانی، توزیع سبد غذایی، محسنین، شفا و اکرام ایتام را تدوین نموده و عملیاتی خواهد کرد.

نظام جامع آموزش خانواده محور دین مداری خانواده بزرگ امداد است

مشاور و مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری قم در بازدید از کمیته امداد قم گفت: کمیته امداد محور دین مداری و آموزش خانواده های تحت حمایت را در نظام جامع آموزش خانواده طراحی و اجرا کرده است.

معصومه ظهیری در بازدید از اداره کل کمیته امداد قم بویژه از فعالیت خواهران شاغل در این نهاد با اشاره به ضرورت توجه به مسائل دینی خانواده‌های تحت حمایت و رشد ارزش‌ها و شعور اسلامی و انقلابی ایشان گفت: در اجرای نظام جامع آموزش خانواده ما باید دانش آموزان و دانشجویان تحت پوشش امداد را به درجه ای از توانمندی معنوی، اجتماعی و اقتصادی برسانیم که کمبودهای احتمالی خود و خانواده هایشان را جبران کنند.

وی همچنین در دیدار خود با عبدالله جلالی مدیرکل کمیته امداد این استان با تأیید بیان وی که کمیته امداد دریایی از خدمات متنوع است، از تلاشهای این نهاد مقدس قدردانی کرد.

اهتمام کمیته امداد در ترویج فرهنگ قرآن و دستاوردهای انقلاب باعث امیدواری است

مدیرکل امور اجتماعی استانداری قم در بازدید از کانون‌های فرهنگی کمیته امداد قم گفت: اهتمام حوزه فرهنگی کمیته امداد در ترویج و توسعه فرهنگ قرآن و دستاوردهای انقلاب باعث خوشحالی و امیدواری است.

حجت الاسلام سید عبدالله هاشمی و ابوالقاسم مقیمی مشاور استاندار در امور جوانان در بازدید از کانون‌های تابستانی ولایت کمیته امداد استان قم ضمن بازدید از کلاس‌های آموزشی این کانون‌ها با اشاره به محتوای پربار آموزشی این کلاس‌ها گفت: حوزه فرهنگی کمیته امداد در ترویج فرهنگ قرآن، رشد اعتقادات جوانان و توسعه دستاوردها و ارزش‌های انقلاب اهتمام قابل توجهی داشته است.

وی با تأکید بر استمرار آموزش‌ها در طول سال از خدمات فرهنگی کمیته امداد تجلیل کرد.

هم اکنون 1350 دانش‌آموز در 6 کانون تابستانی ولایت کمیته امداد قم در 45 رشته در حال تعلیم و تربیت هستند.

کد خبر 1658175

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha