۷ مرداد ۱۳۹۱، ۱۳:۲۷

نجفی:

گردهمایی نخبگان قرآنی استان بوشهر برگزار می‌شود

گردهمایی نخبگان قرآنی استان بوشهر برگزار می‌شود

بوشهر - خبرگزاری مهر: مسئول دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: گردهمایی نخبگان قرآنی استان بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا نجفی صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ایام ماه مبارک رمضان فرصت خوبی برای آشنایی با آموزه‌های دینی و قرآنی است و مردم متدین و ولایت‌مدار استان باید در کنار آداب و مناسک رمضان، قرآن را نیز در رأس امور روزانه خود قرار دهند.

وی با اشاره به برگزاری گردهمایی نخبگان قرآنی استان بوشهر، اضافه کرد: این گردهمایی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، استاندار، مدیرکل تبلیغات اسلامی و فعالان قرآنی از استان برگزار خواهد شد.

مسئول دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر از معرفی نفرات برتر در جریان برگزاری این گردهمایی خبر داد و افزود: در این مراسم از عوامل تهیه، تولید و پخش برنامه قرآنی و معارف صدا و سیمای مرکز بوشهر، اساتید نمونه و موسسات برتر تجلیل خواهد شد.

وی در ادامه بیان داشت: در این گردهمایی 200 نفر از نخبگان، فعالان، اساتید، حافظان، قاریان و مدیران موسسات برتر قرآنی استان حضور دارند که از ساعت 19 روز هشتم مردادماه در سالن شهید آوینی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر برگزار می شود.    

وی به ثبت‌نام طرح سراسری تفسیر "نورالهدی" اشاره کرد و ادامه داد: ثبت‌نام این دوره از مسابقه تفسیر قرآن کریم در طول ماه مبارک رمضان انجام می‌شود و علاقمندان می‌توانند برای ثبت‌نام در هر نقطه‌ای از استان با مراجعه به سایت "تلاوت" وابسته به سازمان دارالقرآن الکریم اقدام به ثبت‌نام کنند.

نجفی اضافه کرد: پنجمین دوره آزمون سراسری تفسیر قرآن کریم در دو رشته تفسیر یک جزء، (جزء پانزدهم قرآن) و رشته تفسیر سه جزء، (جزء پانزدهم، شانزدهم و هفدهم) بر اساس تفسیر نمونه اجرا خواهد شد.

وی گفت: تاریخ برگزاری آزمون تفسیر همزمان با سراسر کشور در روز جمعه مورخ 19 آبان سال جاری است و امسال آزمون در هشت حوزه امتحانی در استان در شهرهای بوشهر، برازجان، گناوه، خورموج، جم، کنگان، شبانکاره و اهرم برگزار خواهد شد.

کد خبر 1659835

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha