۹ مرداد ۱۳۹۱، ۱۲:۵۰

داننده خبر داد:

برگزاری کرسی تلاوت قرآن کریم در تبریز

برگزاری کرسی تلاوت قرآن کریم در تبریز

تبریز - خبرگزاری مهر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از برگزاری کرسی تلاوت قرآن کریم دوازدهم مردادماه جاری در تبریز خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر ، علی داننده صبح امروز دوشنبه در این باره به خبرنگاران گفت: محفل قرآنی یاد شده همزمان با ایام ماه مبارک رمضان و در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با برگزاری جلساتی برای استماع قرآن کریم برگزار می‌شود.

وی افزود: در این برنامه قاریان برجسته استانی و کشوری به قرائت آیاتی از قرآن کریم می‌پردازند.

داننده تاکید کرد: برگزاری جلسات استماع قرآن موجب آرامش روحی فرد شده و آشنایی جوانان با مفاهیم و آموزه‌های این کتاب عظیم ضامن سلامت جامعه است.

وی همچنین هدف از برگزاری این برنامه را ترویج هنر قرائت قرآن و ترویج نغمه های دینی و الهی و ایجاد بستر شناسایی برای رشد و ارتقای قاریان مستعد عنوان کرد .

وی ایجاد انس عمومی با قرآن کریم و ترویج فرهنگ قرآن خوانی و استماع قرائت قرآن کریم را از دیگر اهداف این برنامه دانست .

براساس این گزارش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از سال 88 اقدام به برگزار محافل قرآنی با عنوان کرسی تلاوت در سطح استان نموده که با استقبال قابل توجه اقشار مختلف مردم روبرو شده است .

کرسی تلاوت قرآن کریم توسط موسسه فرهنگی قرآن و عترت با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، روز پنجشنبه دوازدهم مردادماه جاری از ساعت 22 تا 24 در مسجد امام حسین (ع) قراملک برگزار می‌شود.

کد خبر 1661519

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha