۹ مرداد ۱۳۹۱، ۱۴:۵۸

رهی انتقاد کرد:

بیشترین مشکل حجاب و عفاف در بازار و واحدهای صنفی موج می زند

بیشترین مشکل حجاب و عفاف در بازار و واحدهای صنفی موج می زند

سمنان - خبرگزاری مهر: استاندار سمنان با تاکید بر حساسیت بیشتر مسئولان واحدهای صنفی در مقوله حجاب و عفاف، گفت: متاسفانه بیشترین مشکل حجاب و عفاف در جامعه ما در بازار و واحدهای صنفی موج می زند.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس رهی ظهر دوشنبه در نشست شوراهای امر به معروف ونهی از منکر ادارت کل استان سمنان با بیان اینکه متاسفانه بیشترین مشکل حجاب و عفاف در جامعه ما در بازار و واحدهای صنفی موج می زند، تاکید کرد: مسئولان واحدهای صنفی باید بیشترین حساسیت را نسبت به مراجعین داشته باشند و در صورت لزوم تذکر بدهند.

وی در این خصوص از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان خواست تا با ایجاد و اجرای ضوابطی برای اجرای تذکر لسانی در اصناف و برای فروشندگان اقدام به فعالیت های گسترده ای کند.

استاندار سمنان تاکید کرد: نخستین معیار کارکنان در نظام جمهوری اسلامی ایران این است که خود ملزم به رعایت مسائل و ارزشهای اسلامی باشند.

وی، تذکر لسانی را در امر به معروف و نهی از منکر بسیار مهم خواند و افزود: امر به معروف و نهی از منکر را باید از خودمان شروع کنیم و به خودمان امر کنیم که منکر خود را از بین برده و معروف ها را گسترش دهیم.

رهی با تاکید بر رعایت آداب اسلامی در محیط های کاری توسط کارکنان و مراجعین، عنوان کرد: اگر در محیط های کاری، خانمی دچار منکری شد خانم های دیگر به او تذکر بدهند و آقایان نیز به آقایان تذکر دهند.

وی با بیان اینکه امر به معروف وظیفه عمومی همه افراد جامعه است، خطاب به مردم، اظهار داشت: تمام مردان و زنان با ایمان نسبت به همدیگر حق دارند که یکدیگر را به معروف دعوت کرده و از منکرات باز دارند.

مقام عالی دولت در استان سمنان در پایان اظهار داشت: اگر امر به معروف و نهی از منکر در جامعه نباشد جامعه اسلامی بیمه نمی‌شود.

کد خبر 1661646

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha