۱۰ مرداد ۱۳۹۱، ۱۱:۵۶

در استان مرکزی؛

اجرای طرح "همگام با رمضان همراه با خانواده" ویژه فرهنگیان آغاز شد

اجرای طرح "همگام با رمضان همراه با خانواده" ویژه فرهنگیان آغاز شد

اراک - خبرگزاری مهر: معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی از اجرای طرح "همگام با رمضان همراه با خانواده" ویژه فرهنگیان استان مرکزی خبر داد.

حسن سروش با اعلام این خبر در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: این طرح با هدف گسترش معارف اسلامی (قرآن، عترت و نماز) در بین خانواده های همکاران شاغل در اداره کل آموزش و پرورش استان، زیبا خوانی و صحیح خوانی نماز و اهمیت دادن به موضوع نماز و صحت قرائت آن، ایجاد علاقه جهت حفظ قرآن در راستای نهضت ملی حفظ قرآن کریم (طرح نور) و اهمیت دادن به نهج البلاغه بعنوان کتاب راهنمای زندگی بعد از قرآن کریم اجرا می شود.

وی افزود: صحیح خوانی نماز (ویژه ی همکاران)، حفظ سوره های جزء 30 قرآن (ویژه ی فرزندان همکاران) و آزمون اینترنتی بخش هایی از نهج البلاغه شامل کلمات قصار و خطبه های انتخابی (ویژه ی همسر همکاران) مواد این مسابقه را تشکیل می دهند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی با بیان  این که دهم ماه مبارک رمضان لغایت پانزدهم ماه مبارک رمضان مهلت ثبت نام متقاضیان شرکت در این طرح قرآنی است گفت: تمامی افراد خانواده باید در مسابقه مشخص شده خود شرکت نمایند و در پایان مسابقات، مجموع امتیازات توسط همکار، همسر و فرزند یا فرزندان (دارای شرایط ) به تعداد افراد تقسیم، امتیاز نهایی کسب و خانواده های برتر مشخص می شوند.

سروش یادآور شد: کمک هزینه سفر به مشهد مقدس (دو شب و سه روز-اسکان و پذیرایی) به همراه اعضای خانواده به کمک هزینه سفر به قم و مسجد مقدس جمکران (دو روز – اسکان و پذیرایی) به همراه اعضای خانواده جوایز ویژه برگزیدگان این طرح است.

کد خبر 1662272

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha