۱۳ مرداد ۱۳۹۱، ۹:۴۹

سلامی در گفتگو با مهر:

بازرسی از نانوایی های دامغان تشدید می شود

بازرسی از نانوایی های دامغان تشدید می شود

دامغان-خبرگزاری مهر: معاون اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دامغان از تشدید بازرسی نانوایی های این شهرستان خبر داد.

علی سلامی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تاکید بر اینکه بازرسی از نانوایی های دامغان تشدید می شود، اظهار داشت: بازرسی از واحدهای نانوایی در سطح شهرستان دامغان به صورت کمی و کیفی گسترده و روزانه است.

وی تصریح کرد: از زمان واگذاری مسئولیت آرد و نان از فرمانداری این شهرستان به اداره صنعت، معدن و تجارت و با برنامه ریزی های صورت گرفته نسبت به آموزش ویژه و اختصاص 12نفر نیروی بازرسی اقدام شد.

معاون اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دامغان یادآور شد: آموزش به این تعداد از افراد بازرس پایان رسیده و بازرس های آموزش دیده، نانوایی های دامغان را به صورت روزانه و از بعد کمی و کیفی رصد خواهند کرد.

وی به چگونگی بازرسی از نانوایی ها از سوی بازرسین اشاره داشت و افزود: بازرس های ویژه آرد و نان در تمام مواردی که در یک واحد نانوایی وجود دارد حق ورود دارند.

سلامی گفت: واحدهای نانوایی موظف به رعایت نکات فنی و بهداشتی اعم از رعایت ساعت پخت و شیفت های پخت، تعطیلات مجاز و غیر مجاز، رعایت نوع پخت تعیین شده در پروانه کسب، طرز تهیه خمیر با مواد و وسایل استاندارد و بهداشتی که شامل خمیر مایه استاندارد و بهداشتی و نمک تصفیه شده یددار و مکمل های مورد تایید می باشند.

معاون اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دامغان در پایان، رعایت مسائل بهداشت فردی و بهداشت محیط، رعایت وزن چونه و کیفیت نان تولید شده و دارا بودن کارت های بهداشت کارگران را از دیگر موارد مربوط به نانوایان ذکر کرد.

کد خبر 1664272

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha