۱۳ مرداد ۱۳۹۱، ۱۵:۳۹

در گفتگو با مهر عنوان شد:

فدراسیون باید گل‌محمدی را هم ببخشد/ به کفاشیان اعتراض کردیم

فدراسیون باید گل‌محمدی را هم ببخشد/ به کفاشیان اعتراض کردیم

سرپرست تیم فوتبال صبای قم گفت: حالا که فدراسیون فوتبال محرومیت تماشاگران پرسپولیس را تعلیق کرده است، حداقل محرومیت سرمربی تیم ما را هم باید ببخشد.

حسین نجاتی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص تعلیق محرومیت تماشاگران پرسپولیس تصریح کرد: از رای کمیته استیناف تعجب کردیم، رای این کمیته که نباید تغییر می‌کرد. مسئولان پرسپولیس از نفوذشان استفاده کردند و توانستند پای تماشاگران‌شان را برای این بازی به استادیوم باز کنند.

وی با بیان اینکه باشگاه صبای قم پنجشنبه عصر به علی کفاشیان رئیس فدراسیون به خاطر این رای اعتراض کرده است، افزود: متاسفانه ما در فدراسیون لابی نداریم. به هر حال ما هم تقاضا کردیم تا یحیی گل‌محمدی که به خاطر یک مصاحبه دو جلسه محروم شده است بتواند در بازی با پرسپولیس روی نیمکت بنشیند.

نجاتی در خصوص اینکه برای ارائه این درخواست فقط یک روز فرصت دارند، گفت: مگر رای تعلیق محرومیت تماشاگران پرسپولیس چقدر زمان برد؟ سرمربی ما بدون هیچ دلیلی محروم شده و به خاطر یک سوء تفاهم چنین مسائلی به وجود آمده است.

تیم‌های فوتبال صبای قم و پرسپولیس تهران یکشنبه شب و در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت.

کد خبر 1664400

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha