۱۷ مرداد ۱۳۹۱، ۱۳:۱۹

ویژه شب های قدر/

برنامه مسجد جمکران در شب نوزدهم اعلام شد

برنامه  مسجد جمکران در شب نوزدهم اعلام شد

قم - خبرگزاری مهر: مدیر کل روابط عمومی مسجد جمکران گفت: مراسم احیای شب نوزدهم ماه مبارک رمضان از سوی مسجد مقدس جمکران اعلام شد.

ابراهیم صدوقی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به برگزاری مراسم احیای شب های قدر در مسجد جمکران افزود: برنامه های شب نوزدهم ماه مبارک رمضان از ساعت 21 و 25 دقیقه آغاز و در ساعت 2 بامداد به پایان می رسد.

 
وی ادامه داد: برنامه های شب نوزدهم قرائت قرآن، بیان احکام، قرائت دعای توسل، سخنرانی، مداحی، قرائت دعای جوشن کبیر و مراسم احیا می شود.
 
مدیر کل روابط عمومی مسجد جمکران در تشریح برنامه های شب نوزدهم ماه مبارک رمضان ابراز داشت: قرائت قرآن از ساعت 21 و 25 الی 21 و 40 دقیقه در دارالقرآن مسجد انجام می شود و پس از آن  بیان احکام از ساعت 21 و 40 الی 22 در واحد ارشاد مسجد انجام می شود.
 
صدوقی بیان کرد: قرائت دعای توسل توسط حاج حسن اخباری از ساعت 22 الی 22 و 40 صورت می گیرد.
 
وی با اعلام اینکه سخنرانی این شب توسط حجت الاسلام ظهیری انجام می شود عنوان داشت: سخنرانی از ساعت 22 و 40 آغاز و تا ساعت 23 و 15 دقیقه ادامه خواهد داشت.
 
مدیر کل روابط عمومی مسجد جمکران اضافه کرد: پس از مراسم سخنرانی مداحی توسط سید علی حسینی نژاد انجام می شود.
 
صدوقی ساعت برنامه مداحی را از 23 و 20 تا 23 و 40 اعلام کرد و بیان داشت: مراسم قرائت دعای جوشن کبیر نیز توسط مداح اهل بیت سید علی حسینی نژاد صورت می گیرد که از ساعت 23 و 40 آغاز و تا ساعت یک بامداد ادامه خواهد داشت.
 
وی در پایان اظهار کرد: مراسم احیای این شب نیز توسط حجت الاسلام سید محمد سعیدی انجام می شود که از ساعت یک بامداد آغاز و تا ساعت 2 بامداد ادامه خواهد داشت.
کد خبر 1667924

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha