۱۸ مرداد ۱۳۹۱، ۱۱:۳۸

خزایی در گفتگو با مهر:

محفل انس با قرآن در پیشوا برگزار می شود

محفل انس با قرآن در پیشوا برگزار می شود

پیشوا – خبرگزاری مهر: مسئول روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پیشوا از برگزاری محفل انس با قرآن در این منطقه خبر داد.

داریوش خزایی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: همزمان با فرا رسیدن سالروز شهادت امیر مؤمنان حضرت علی(ع)، محفل انس با قرآن کریم توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پیشوا در جوار مطهر امامزاده جعفربن موسی الکاظم(ع) برگزار می شود.

وی افزود: این محفل با حضور استاد امین پویا قاری بین ‌المللی و گروه تواشیح "طه النبی" به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پیشوا در بارگاه ملکوتی حضرت جعفر بن موسی الکاظم(ع) با حضور مسئولان و مردم این مؤمن و ولایی شهر برگزار می شود.

این مسئول با اشاره به هدف برگزاری محفل انس با قرآن گفت: برگزاری محافل انس با قرآن کریم در جامعه فضایی قرآنی و همچنین استفاده از ابعاد دینی، علمی و اعتقادی قرآن را ایجاد می‌کند.

وی افزود: این محفل با هدف آشنا کردن نسل جوان با آرمانها و ارزشهای اسلامی، قرآنی و پیروی از آموزه های قرآنی در شهرستان پیشوا  برگزار می ‌شود.

خزایی بیان داشت: مکان برگزاری این مراسم در بارگاه ملکوتی حضرت جعفربن موسی الکاظم(ع) است و زمان برگزاری این مراسم  20 مردادماه سال جاری ساعت 21:45 است.

وی ادامه داد: تمامی علاقه مندان می توانند در تاریخ اعلام شده در این مراسم شرکت کرده و از برکات قران کریم بهره مند شوند.

کد خبر 1668588

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha