۱۸ مرداد ۱۳۹۱، ۱۳:۰۷

عامری خبر داد:

افزایش 120 درصدی بارگیری در راه آهن اراک

افزایش 120 درصدی بارگیری در راه آهن اراک

اراک- مدیرکل راه آهن اراک گفت: میزان بارگیری در راه آهن اراک در تیرماه امسال به 132 هزار و 155 تن رسیده است که این میزان نسبت به مدت مشابه قبل بیش از 120 درصد رشد داشته است.

به گزارش خبرگزاری مهر در اراک، عبدالله عامری با اشره به علت افزایش این میزان بارگیری افزود: بارگیری تعداد یک هزار و 310 مخزن در پالایشگاه امام خمینی (ره) را علت افزایش بارگیری در این مدت است.

مدیرکل راه آهن اراک از افزایش 12 درصدی تخیله بار خبر داد و اظهار داشت: میزان تخلیه بار در تیر ماه امسال نیز به بیش از 59 هزار و 589 تن رسیده که علت این افزایش مربوط به رشد تخلیه پودر آلومینیوم است.

وی اظهار داشت: بار صادره در تیر ماه امسال نیز بیش از 371 تن بوده که با توجه به افزایش میزان بارگیری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 22 درصد رشد داشته است.

افزایش 43 درصدی میزان بارگیری

مدیرکل راه آهن اراک میزان بارگیری در چهار ماهه اول امسال را 415 هزار و 496 تن عنوان کرد و گفت: این میزان بارگیری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 43 درصد رشد داشته است.

عامری اضافه کرد: در این مدت میزان بار وارده هشت درصد، بار صادره 13 درصد، تن - کیلومتر مبداء و مقصد 41 درصد و تن کیلومتر مرزی سه درصد رشد داشته است.

کد خبر 1668698

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha