۲۱ مرداد ۱۳۹۱، ۱۳:۵۵

آیت‌الله حسینی بوشهری:

ایجاد امید بین مردم اولویت مسئولان است

ایجاد امید بین مردم اولویت مسئولان است

بوشهر - خبرگزاری مهر: نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: ایجاد امید بین مردم اولویت مسئولان است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید هاشم حسینی‌بوشهری صبح شنبه در نشست با مسئولان استان بوشهر اظهار داشت: یکی از مهمترین اهداف انقلاب اسلامی ایران برقراری عدالت و بهره‌مندی همه مردم از امکانات است که گام‌های بلندی در این دوران برای رسیدن به این هدف مهم برداشته شده است.

وی با تقدیر از خدمات دولت‌های مختلف در راستای عمران و آبادنی کشور، اضافه کرد: اقدامات بسیار مهمی در راستای رفع محرومیت و توسعه و پیشرفت نقاط مختلف کشور برداشته شده است و شاهد توفیقات بسیار خوبی نیز در این زمینه هستیم.

آیت‌الله حسینی‌بوشهری ساخت مسکن در نقاط مختلف را یکی از مهمترین اقدامات دولت کنونی در این راستا عنوان کرد و ادامه داد: با توجه به گزارش ارائه شده توسط استاندار شاهد اقدامات بسیار خوبی نیز در استان بوشهر هستیم که این گزارش استاندار بیانگر کارهای بسیار خوب انجام شده در استان بوشهر است که باعث امیدواری است.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری به انگیزه‌های دینی و فرهنگی برای انقلاب اشاره کرد و افزود: ارتقای باورهای دینی و اعتقادی مردم از دیگر اهداف انقلاب بوده است که شاهد پیشرفت‌های خوبی در این زمینه هستیم.

وی از پیشرفت‌های فرهنگی کشور به نیکی یاد کرد و با مطلوب دانستن اقدامات صورت گرفته در این راستا، بیان داشت: نه تنها حرکت‌های فرهنگی متوقف نشده است بلکه شاهد پیشرفت‌های بسیار خوبی نیز هستیم.

آیت‌الله حسینی‌بوشهری در ادامه اظهار داشت: نگاه بلند مقام معظم رهبری و هدایت‌های ایشان نظام و انقلاب را به هدف اصلی و اساسی خود می‌رساند.

وی به الگو شدن ایران در سطح جهان اشاره کرد و گفت: دشمنان همواره تلاش دارند با توطئه‌های خود چهره‌ای منفی از کشور ما ارائه دهند که با تلاش مسئولان به این هدف خود نخواهند رسید.

نماینده استان در مجلس خبرگان به تاکیدات مقام معظم رهبری بر ایجاد امید در بین مردم اشاره کرد و گفت: همه باید تلاش کنیم اقدامات ما به گونه ای باشد که باعث ایجاد امید در جامعه و بین مردم باشد.

کد خبر 1670522

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha