۲۱ مرداد ۱۳۹۱، ۱۶:۱۷

با ترکیبی از بازیکنان بومی/

سافت بالیست‌های قمی برای قهرمانی بانوان کشور با حریفان رقابت می‌کنند

سافت بالیست‌های قمی برای قهرمانی بانوان کشور با حریفان رقابت می‌کنند

قم - خبرگزاری مهر: سافت بالیست‌های قمی بعد از ماه مبارک رمضان در پیکارهای سافت بال قهرمانی کشور با حریفان خود به رقابت می‌پردازند.

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که بانوان سافت بالیست قمی هم اکنون برنامه های آماده سازی خود را برای حضور موفق در این رقابت ها برگزار می کنند، ششمین دوره مسابقات سافت بال قهرمانی بانوان کشور، به میزبانی کرمان برگزار خواهد شد.

رقابت 12 تیم مدعی قهرمانی در سافت بال بانوان کشور

در واقع بر اساس برنامه ریزی انجمن بیس بال و سافت بال فدراسیون انجمن های ورزشی کشورمان، این رقابتها از روز شانزدهم شهریورماه امسال کلید می خورد و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت تا تیم های برتر معرفی شوند.

برنامه ریزی انجمن بیس بال و سافت بال فدراسیون انجمن های ورزشی به شکلی است که این رقابت ها با حضور 12 تیم در دو ورزشگاه به میزبانی هیئت انجمن های ورزشی استان کرمان برگزار شود در حالی که در دوره قبل، تیم البرز موفق شد به مقام قهرمانی برسد.

در حالی که از آغاز تابستان تیم‌های رشته‌های مختلف این هیئت در جریان رقابت‌های قهرمانی کشور و همچنین لیگ باشگاه‌های کشور حضور دارند، بانوان سافت‌بال نیز به منظور حضور موفق در جدال با رقبای خود در اردوی آماده‌سازی هستند.

این در شرایطی است که کمتر از یک ماه قبل تیم راگبی مردان و همچنین تیم راگبی بانوان قم در انتخابی تیم ملی و پیکارهای قهرمانی کشور در گرگان با حریفان خود به رقابت پرداختند و تیم بیس‌بال مردان قم نیز در دور رفت لیگ بیس‌بال باشگاه‌های کشور به مصاف حریفان رفت.

سابقه دعوت پنج بانوی سافت بالیست قمی به تیم ملی

بر اساس برنامه ریزی در هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم، اکنون نیز رقابت‌های سافت‌بال قهرمانی بانوان کشور در راه اعزام به پیکارهای کشوری است و بنا بر اعلام انجمن سافت‌بال و بیس‌بال فدراسیون انجمن‌های ورزشی کشورمان، این مسابقات در شهریور ماه به انجام خواهد رسید.

در واقع این ششمین دوره مسابقات سافت‌بال قهرمانی بانوان کشور محسوب می‌شود که بر اساس برنامه انجمن سافت‌بال و بیس‌بال فدراسیون انجمن‌های ورزشی کشورمان به میزبانی هیئت انجمن‌های ورزشی استان کرمان برگزار خواهد شد.

تیم قم در حالی به این پیکارها اعزام می شود که بانوان قمی در سافت‌بال سابقه خوبی از حضور در مسابقات قهرمانی کشور دارند زیرا در سال 90  در چنین ایامی و در جریان رقابت‌های قهرمانی کشور پنج بانوی قمی به تیم ملی سافت‌بال بانوان کشورمان برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا دعوت شدند.

در این اردو‌‌ هاجر جعفری، فاطمه رمضانی، ندا زمانی، نرگس جداخانی و اعظم حسن کاجی بانوان دعوت شده به اردوی تیم ملی سافت‌بال بودند و علاوه بر پنج بانوی سافت‌بالیست قمی، بانوان ملی‌پوش از استان‌های البرز، گیلان، کرمان، هرمزگان، خراسان رضوی، سمنان، سیستان و بلوچستان، تهران و بوشهر دعوت شدند.

کد خبر 1670755

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha