۲۱ مرداد ۱۳۹۱، ۱۹:۱۲

کاملی خبر داد:

برگزاری دوره وبلاگ نویسی قرآنی در بهشهر

برگزاری دوره وبلاگ نویسی قرآنی در بهشهر

بهشهر - خبرگزاری مهر: کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی بهشهر گفت: دوره وبلاگ نویسی قرآنی در بهشهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمد کاملی اظهار داشت: به همت امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی بهشهر، یک دوره وبلاگ نویسی ویژه مدیران مؤسسات و خانه های قرآنی در حال برگزاری است.

وی افزود: این دوره از وبلاگ نویسی که به مدت دو روز برگزار می شود شیوه های مختلف وبلاگ سازی و ارسال مطالب و... آموزش داده می شود.

کاملی در خصوص اهداف برگزاری این دوره از آموزش های وبلاگ نویسی افزود: با توجه به همه گیر شدن کامپیوتر در جامعه و لزوم استفاده آحاد جامعه از این برنامه، این دوره آموزشی نیز با هدف افزایش ارتباطات اینترنتی و آشنایی مدیران قرآنی با فضای مجازی و اینترنت برگزار شد.

جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بابلسر

جلسه اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی بابلسر در مجتمع فرهنگی هنری کوثر این شهر برگزار شد.

حجت الاسلام سید علی محمد هاشمی رئیس این اداره با تقدیر از عملکرد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: این نهاد مقدس از اعتبار مالی برخوردار نیست ولی اعضای جلسه میتوانند در اجرای مصوبات نقش مؤثری را ایفا کنند.

وی افزود: امروزه هر کس دارای طرح و برنامه باشد حرف اول را میزند ، مراکز فرهنگی باید بهترین طراحی را که با مهندسی فرهنگی مطابق است ، داشته باشند تا بتوانند در عمق وجود جوانان تاثیر بگزارند.

برگزاری ایستگاه قرآن بخوانید جایزه بگیرید در بابل

مسئول کانون فرهنگی مذهبی زلال بابل از برگزاری ایستگاه قرآن بخوانید و نقاشی بکشید جایزه بگیرید توسط این کانون فرهنگی مذهبی خبر داد.

محمد پریدل بیان داشت: ایستگاه قرآن بخوانید و نقاشی بکشید جایزه بگیرید به منظور ترویج فرهنگ قرآنی و فرهنگ اهل بیت (ع) برگزار شد.

مسئول کانون فرهنگی مذهبی زلال بابل افزود: ایستگاه قرآن بخوانید و نقاشی بکشید جایزه بگیرید که به صورت خیابانی برگزار شد ، مورد استقبال خوب همشهریان واقع شد.

کلاس مهارت های زندگی در طرح بوستان معرفت بابل

دبیر اجرایی طرح اوقات فراغت از برگزاری دوره مهارت زندگی در کلاس های بوستان معرفت این شهرستان خبر داد.
 
نادعلی قربانی گنجی بیان داشت: کلاس مهارت های زندگی برای گروه نخبگان جوان با حضور حجت الاسلام ایمان پورطهماسب استاد حوزه علمیه این شهرستان برگزار شد.

جز خوانی قرآن کریم در کیاسر

از سوی کانون قرآن تبلیغات اسلامی کیاسر و با همت مؤسسه قرآنی زینبیه (س) مراسم جزخوانی قرآن کریم در ایام ماه مبارک با حضور مربیان قرآن، دانش آموزان و عموم خواهران در کیاسر برگزار شد.

نقی سعیدی گفت: در ماه مبارک رمضان ماه بهار قرآن و با همکاری مؤسسه قرآنی زینبیه (س) مراسم جزخوانی قرآن کریم همه روزه از ساعت 15 توسط خواهران مربی در محل این مؤسسه قرآنی برگزار می شود.

مسئول کانون قرآن تبلیغات اسلامی کیاسر افزود: هدف از برگزاری این طرح نشر و ترویج فرهنگ حیات بخش قرآن و بهره گیری از فضای معنوی ماه مبارک رمضان در آموزش و ترویج فرهنگ قرآنی و بهره گیری و مشارکت آحاد مردم به خصوص نوجوانان و جوانان از این مراسم معنوی است.

کد خبر 1670911

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha