۲۲ مرداد ۱۳۹۱، ۱۳:۴۷

همزمان با ماه رمضان «گل یاد» منتشر شد

همزمان با ماه رمضان «گل یاد» منتشر شد

هم زمان با روزهای ماه مبارک رمضان کتاب «گل یاد» با موضوع نماز به قلم محمد مطهر توسط انتشارات نشر باران و همکاری بنیاد قرآن جمهوری اسلامی چاپ و منتشر شد.

خبرگزاری مهر-گروه دین و اندیشه، در مقدمه این کتاب در خصوص ارزش و اهمیت نماز، استخفاف نماز، جزای نیاموختن مسایل نماز، سستی در برپایی نماز، عدم اقامه نماز در وقت مقرر و پیامدهای ناگوار سبک شمردن نماز صحبت شده است.

 در ادامه چهل حدیث از معصومین بزرگوار علیهم صلوات الله پیرامون فریضه نماز با ترجمه استاد فرهیخته و ناظم ارجمند مرحوم شادروان « محمدعلی مردانی» به نظم در آمده است.
 
این کتاب در قطع جیبی در 72 صفحه و با شمارگان 3000 نسخه چاپ و منتشر شده است.«گل یاد» بیست و پنجمین اثر این نویسنده معاصر است.
 
 
 محمد مطهر، تاکنون آثاری چون گلبرگ های حسینی، گل سرخ با چهل حدیث منظوم از حضرت اباعبدالله الحسین، ، گل‌برگهای حسینی با 128 نکته در سیره ، روش و منش سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع)، گل‌برگ حاوی 40 حدیث و شعر قرآنی، گل محمدی با چهل حدیث اخلاقی و 40 شعر با ردیف از خاتم النبیین حضرت محمد مصطفی (ص)، گل قصد حاوی چهل حدیث در ارتباط با سفر معنوی حج و نیز گل رزم با اشعاری نغز و دلنشین درباره بسیج و رزمندگان را به نگارش در آورده است.
کد خبر 1671297

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha