۲۳ مرداد ۱۳۹۱، ۱۴:۰۸

روز قدس، روز حکومت اسلامی است

روز قدس، روز حکومت اسلامی است

دامغان-خبرگزاری مهر: حوزه مقاومت بسیج دانشجویی شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان به مناسبت فرارسیدن آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حوزه مقاومت بسیج دانشجویی شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان در بیانیه ای که تصویر آن صبح دوشنبه به دفتر خبرگزاری مهر در دامغان ارسال شده، آورده است: امروز صدای آزادی خواهی ملت فلسطین و کشورهای اسلامی در جهان و منطقه طنین افکن شده و شعار استقلال و آزادی را در جهان پر از ظلم وستم، سر لوحه کار خویش قرار داده است.

در بخشی از این بیانیه آورده شد: مردم سرزمین فلسطین با تلاش و مجاهدت خویش بر جهانیان ثابت کردند که در مقابل ظلم و جور قدرت طلبان عقب نشینی نخواهند کرد و ملت ایران با ایمان و تکیه بر اهداف والای الهی و با الهام از تعالیم انبیاء و اولیاء و اندیشه های متعالی حضرت امام خمینی(ره) در حمایت از مظلومین جهان، فروغ امید را در دل محرومان سراسر جهان زنده نگه داشته و می دارد.

در قسمتی دیگر از این بیانیه آمده است: ملت بزرگوار و مسلمان ایران پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی مسئله آزاد سازی فلسطین و نجات مسلمین از چنگال غاصبان قدس را سر لوحه آرمان هایش قرار داده و همه ساله روز قدس را به روز فریاد کشیدن بر سر ستمکاران تاریخ تبدیل کرده است.

در بیانیه حوزه مقاومت بسیج دانشجویی شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان همچنین آمده است: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، امام امت در اولین فرصت، روزی را برای نجات قدس از چنگال صهیونیست ها جنایتکار، به عنوان روز قدس تعیین کرد.

همچنین در این بیانیه آورده شد: روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است و روز حکومت اسلامی است.

در بخش پایانی این بیانیه آمده است: حوزه مقاومت بسیج دانشجویی شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان مردم شهید پرور استان سمنان و شهرستان دامغان را به شرکت در راهپیمایی روز قدس، در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان فرا می خواند و بی شک مشارکت و حضور پرشور مردم در این روز و اعلام انزجار از استکبار جهانی گامی موثر در تثبیت آزادی و رهایی ملت فلسطین و کشورهای اسلامی خواهد بود.

کد خبر 1671819

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha