۲۷ مرداد ۱۳۹۱، ۱۵:۰۱

روز جهانی بیداری اسلامی-45/

گلریز: مردم ایران در راه‌پیمایی روز قدس هنرمندانه ظاهر شدند

گلریز: مردم ایران در راه‌پیمایی روز قدس هنرمندانه ظاهر شدند

محمد گلریز از خوانندگان و فعالان عرصه موسیقی با حضور در راه‌پیمایی روز جهانی قدس حضور اقشار مختلف جامعه در این راه‌پیمایی را هنرمندانه دانست.

این هنرمند عرصه موسیقی که ساخت سرودهای مناسبتی را در کارنامه کاری خود دارد درباره حضور هنرمندان در راه‌پیمایی روز جهانی قدس به خبرنگار مهر گفت: حضور مردم در هر رویدادی بخصوص راه‌پیمایی روز جهانی قدس خود یک هنر و کاری هنرمندانه است. همه مردم این هنرمند هستند.

گلریز ادامه داد: در این رویدادها توقع از چهره‌های هنری بیشتر از قبل است. شاهد هستیم که هنرمندان در همه عرصه‌ها نظیر مناطق زلزله‌زده آذربایجان حضوری هنرمندان داشته و بسیار پررنگ ظاهر شدند. وقتی مردم شاهد حضور هنرمندان هستند انگیزه و شور و شوق بیشتری پیدا می‌کنند.

وی تأکید کرد: راه‌پیمایی روز جهانی قدس که همزمان با بیداری اسلامی است خیلی مهم‌تر از هر رویداد دیگری است که نشأت گرفته از رهبری تأثیرگذار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بوده است.

سازنده سرود "این پیروزی خجسته باد" معتقد است در مقطع حساسی قرار داریم و نقش هنرمندان با کار و آثارشان می‌تواند بسیار مهم باشد تا روزی شاهد پیروزی مردم مظلوم فلسطین و نابودی رژیم اشغالگر قدس باشیم.

کد خبر 1675453

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha