۲۸ مرداد ۱۳۹۱، ۱۸:۴۷

یزدان‌شناس خبر داد:

کارگروه حل مشکل زمین در کنگان تشکیل می‌شود

کارگروه حل مشکل زمین در کنگان تشکیل می‌شود

کنگان - خبرگزاری مهر: فرماندار شهرستان کنگان گفت: به منظور حل مشکل سنددار کردن زمین‌های مسکونی شهرستان کنگان، کارگروه حل مشکل زمین در کنگان تشکیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، تیمور یزدان شناس عصر شنبه در نشست کارگروه مدیران مرتبط با زمین در شهرستان کنگان در جمع مسئولان محلی این شهرستان اظهار داشت: عدم توانایی مردم در خصوص اخذ سند از دغدغه‌های اصلی آنها در این مورد است و امیدواریم با تشکیل این کارگروه معضل این بخش نیز حل شود.

فرماندار کنگان به برخی مشکلات در این زمینه اشاره کرد و ادامه داد: تمامی مسئولان مرتبط با زمین در شهرستان کنگان برای برون رفت از این معضل دست به دست هم داده و این مشکل را حل کنند.

وی اضافه کرد: امیدواریم در آینده شاهد نتیجه‌های مثبت تشکیل این کارگروه باشیم و فرمانداری کنگان نیز از تشکیل این کارگروه استقبال می‌کند.

50 پرونده منتظر پاسخ استعلام است

رئیس بنیاد مسکن شهرستان کنگان نیز در این نشست اظهار داشت: در این خصوص 100 پرونده ثبت نام شده که 50 پرونده آن تکمیل و منتظر پاسخ استعلام کمیسیون ماده 12 است.

حیدر کردی اضافه کرد: آمادگی کامل داریم که هر پرونده واصله‌ای را با سرعت و دقت به سرانجام برسانیم و برای تسریع در کار، نهادهای مرتبط با زمین یک نماینده برای این موضوع برای پیگیری اختصاص دادند.

وی  در ادامه بیان داشت: قابل ذکر است که از زمانی که پرونده تحویل ثبت می شود تا زمانی که سند صدور می‌شود از نظر قانونی دو ماه زمان نیاز است.

رئیس بنیاد مسکن شهرستان کنگان ادامه داد: برای رسیدگی به حل اختلافات در این زمینه نیز هیئتی سه نفره متشکل از رئیس بنیاد مسکن، رئیس ثبت اسناد و املاک و قاضی دادگاه تشکیل می شود.

کد خبر 1676309

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha