۳۱ مرداد ۱۳۹۱، ۱۳:۵۸

اخبار تجسمی/

مهلت اولین جشنواره عکس رژان تمدید شد

مهلت اولین جشنواره عکس رژان تمدید شد

مهلت دریافت آثار نخستین جشنواره بین‌المللی عکس «رژان» با توجه به استقبال عکاسان، تا پایان روز سه‌شنبه - هفتم شهریور ‌ماه - سال جاری تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دبیرخانه این جشنواره با توجه به استقبال عکاسان و تماس‌های مکرر برای ارائه آثار به دبیرخانه، مهلت دریافت آثار را تا هفتم شهریورماه تمدید کرد.

نخستین جشنواره بین‌المللی عکس رژان با موضوع گرما در دو بخش اصلی و ویژه برگزار می‌شود.

شهیدالعلم، سیف الله صمدیان، کیانوش عیاری، ساعد نیک‌ذات و مهدی مقیم‌نژاد نخستین جشنواره بین‌المللی عکس رژان را داوری خواهند کرد.

نمایشگاه آثار برگزیده این جشنواره بین‌المللی 24 شهریور در نگارخانه‌های بهار و تابستان خانه هنرمندان ایران افتتاح می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را بر روی سایت جشنواره به نشانی www.rojanephf.com بارگذاری نمایند.

 

بیست و سومین پاتوق هنری خانه عکاسان ایران  برگزار می‌شود

بیست و سومین پاتوق هنری خانه عکاسان با محوریت نقد و بررسی وداوری آثار اعضای این پاتوق برگزار می شود.

در این نشست افشین بختیار، علی آذرنیا کماری، احمد نصیرپور و رسول اولیا زاده عکس هایی را که در تور عکسای فیروز آباد توسط اعضا گرفته شد را ارزیابی می‌کنند.

این نشست به روال برنامه های قبل با مدیریت حمزه اولیا زاده از ساعت 18 تا 20 در گالری شماره 2 خانه عکاسان ایرا در حوزه هنری برگزار می‌شود.

 

مسابقه ادبی و کاریکاتور "انار" برگزار می شود

مسابقه ادبی و کاریکاتور انار همزمان با ششمین جشنواره انار یاقوت بهشت به همت فرهنگسرای اشراق در مهر ماه برگزار می شود.   

مسابقه ادبی انار در دو قالب داستانک و شعر با رویکرد طنز برگزار می شود و علاقمندان می توانند آثار خود را در قالب غزل، رباعی و دوبیتی و داستان هایی با حداکثر 100 کلمه، تا پایان شهریور ماه به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

انتخاب آثار و داوری نهایی در تاریخ 5 مهر ماه انجام می شود و آثار برگزیده این جشنواره ادبی در کتابی مستقل به چاپ خواهد رسید و همزمان در شب های شعر و قصه انار در قالب ششمین جشنواره انار یاقوت بهشت معرفی خواهند شد.

همچنین، همزمان با این جشنواره مسابقه کاریکاتور انار هم برگزار خواهد شد و در این بخش تعداد آثار ارسالی و تکنیک اجرا برای شرکت کنندگان آزاد است. زمان ارسال آثار در این بخش نیز پایان شهریور ماه است و آثار برگزیده در قالب کتابی منتشر شده و نمایشگاهی از این آثار برگزار می شود. 

همزمان با این دو مسابقه جشنواره به نام "پیوند دهنده قلب‌ها" در فرهنگسرای اشراق برگزار می‌شود. علاقمندان به شرکت در این جشنواره می توانند تا تاریخ 25 شهریور ماه کارت های مراسم ازدواج خود را به دبیرخانه جشنواره واقع در این فرهنگسرا ارسال کنند. در پایان این جشنواره ضمن معرفی و تقدیر از صاحبان 14 کارت برگزیده، نمایشگاهی از این کارت های عروسی در فرهنگسراهای تهران برگزار خواهد شد.

ششمین جشنواره «انار یاقوت بهشت»، 26 مهر ماه به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در فرهنگسرای اشراق برگزار می شود. علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با شرایط مسابقات می توانند با سامانه گویای 1837 تماس بگیرند.

 

برپایی نمایشگاه عکاسی تبلیغاتی در گالری ماه‌مهر

گالری ماه‌مهر در اولین هفته پس از ماه مبارک رمضان به استقبال نمایشگاه گروهی عکاسی تبلیغاتی می‌رود.

در این نمایشگاه عکس‌هایی از جعفر ادریسی، شادی باقری راد، علی‌اصغر جمشیدی، بهنام خزائی،حجت زارعی، نگار شمس، علی شیرازی، آزاده عرب خواری،ستاره مشهدی زاده و نسیم یوسفی روی دیوار می‌رود.

این نمایشگاه سوم شهریورماه در گالری ماه مهر گشایش می‌یابد و علاقه‌مندان تا 13 شهریورماه می‌توانند از این آثار دیدن کنند.

کد خبر 1677259

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha