۳۱ مرداد ۱۳۹۱، ۱۳:۴۶

محمدی در گفتگو با مهر:

شرایط لازم برای حضور بازرسان AFC در قم فراهم می‌شود

شرایط لازم برای حضور بازرسان AFC در قم فراهم می‌شود

قم - خبرگزاری مهر: مدیر مجموعه ورزشی یادگار امام قم از در نظر گرفتن شرایط لازم برای حضور بازرسان کنفدراسیون آسیا در قم خبر داد.

توحید محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: برگزاری دیدارهای هفته‌های آغازین فصل جدید لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس در زیر نور ورزشگاه‌ها، از برنامه‌های سازمان لیگ برتر بوده و به هیئت‌های استان‌ها اعلام شده است و برای همین منظور تلاش کرده ایم تا امکانات و شرایط مناسب برای حضور تماشاگران در این بازی‌ها را در نظر بگیریم.

وی با اشاره به برگزاری دو بازی خانگی صبا زیر نور در ماه رمضان، ادامه داد: دیدارهای پنج هفته ابتدایی دور رفت دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس، همگی با ماه پر خیر و برکت رمضان همزمان شده است و برای همین منظور تلاش شده است امکاناتی فراهم شود که شرایط مناسب برای حضور تماشاگران را فراهم کند.

مدیر مجموعه ورزشی یادگار امام قم در خصوص آخرین وضعیت ورزشگاه یادگار امام برای میزبانی از دیدارهای خانگی صبای قم و همچنین میزبانی از بازرسان کنفدراسیون فوتبال آسیا، عنوان داشت: با تلاش‌های صورت گرفته نور ورزشگاه یادگار امام قم تا یک هفته دیگر استاندارد می شود و از نظر امکانات و شرایط مناسب برای رضایت بازرسان  AFC مشکل خاصی وجود ندارد.

وی ابراز داشت: فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در حالی پیگیری می‌شود که تیم فوتبال صبای قم باید چهارمین دیدار خانگی خود در لیگ جدید را در ورزشگاه یادگار امام قم و در مصاف با تیم فوتبال گهر زاگرس دورود برگزار کند.

مصاف صبای قم با گهر درورد در چهارمین بازی خانگی

محمدی با اشاره به زمان و مکان برگزاری دیدارهای صبای قم در پنج هفته آغازین فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور، عنوان داشت: صبای قم در نخستین دیدار خود در فصل جدید لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه یادگار امام قم میزبان پیکان تهران بود که با چهار گل به برتری رسید.

وی یاد آورشد: این در حالی است که در هفته سوم از دور رفت دوازدهمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور، تیم فوتبال صبای قم در دیداری خانگی برابر تیم ملوان بندر انزلی به میدان رفت و با نتیجه سه بر یک مغلوب ملوان بندر انزلی شد.

همچنین دیدار صبای قم در مقابل تیم فجر شهید سپاسی شیراز از هفته پنجم از نیم فصل نخست مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار شد که در این دیدار دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

گفتنی است: صبای قم در دو دیدار متوالی خود در هفته های ششم و هفتم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور به ترتیب روزهای سوم و هشتم شهریور ماه در ورزشگاه های تختی آبادان و یادگار امام تبریز به مصاف تیم های فوتبال صنعت نفت آبادان و تراکتورسازی تبریز می رود.
 

کد خبر 1677328

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha