۲ شهریور ۱۳۹۱، ۹:۲۳

15 شهریورماه /

هفتمین جشنواره ادبیات داستانی بسیج هنرمندان بوشهر برگزار می‌شود

هفتمین جشنواره ادبیات داستانی بسیج هنرمندان بوشهر برگزار می‌شود

بوشهر - خبرگزاری مهر: مسئول انجمن ادبیات داستانی بسیج هنرمندان استان بوشهر گفت: هفتمین جشنواره ادبیات داستانی بسیج هنرمندان استان بوشهر 15 شهریورماه برگزار می‌شود.

خداداد رضائی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری هفتمین جشنواره ادبیات داستانی بسیج هنرمندان استان بوشهر اظهار داشت: جشنواره ادبیات داستانی بسـیج که محلی برای پـرواز ذهنی صدها نویسنده صاحب ذوق و آینده‌دار در دوره‌های قبلی بوده، بار دیگر در آسمان ادبیـات استان بوشهر نمایان می‌شود.

وی اضافه کرد: جشنواره ادبیات داستانی جشنواره‌ای است که در آن استعدادهای ناب و اندیشه های پاک، امیدهای ادبیات انقلاب اسلامی حاضر می‌شوند و بار دیگر رقابتی شیرین را برای فتح قله‌های واژه و مفهوم، آغاز خواهند کرد؛ رقابتی که نمادی از جهاد در عرصه فرهنگ و اندیشه است.

دبیر جشنواره و مسئول انجمن ادبیات داستانی بسیج هنرمندان استان بوشهر ادامه داد: سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر افتخار دارد در این جشنواره میزبان قلم‌ها و قدم‌هایی باشد که به مقصد تولید آثار اثرگذار به حرکت درآمده است.

وی با اشاره به ارزش بسیار بالای برگزاری چنین جشنواره‌هایی، افزود: داستان محمل بسیار مناسبی برای ذخیره کردن بار فرهنگی، فکری و معنوی و انتقال آن به نسل‌های آینده به‌ویژه نسل جوان و نوجوان که رغبت و اشتیاق بیشتری به ادبیات داستانی دارند.

رضائی در ادامه بیان داشت: سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر به منظور بهره‌گیری دقیق و کامل از جنبه‌های معنوی و خلاقانه، نه سطحی‌نویسی و مستقیم‌گویی اقدام به برگزاری جشنواره استانی ادبیات داستانی می‌کند.

وی از ارسال 50 متن داستانی از سراسر استان به دبیرخانه این جشنواره اشاره کرد و افزود: امسال نزدیک به 50 متن داستانی از سراسر استان بوشهر به دبیرخانه این جشنواره رسیده که در روز 15 شهریور برترین‌ها معرفی و به جشنواره سراسری کشور معرفی خواهند شد.  

مسئول انجمن ادبیات داستانی بسیج هنرمندان استان بوشهر اذعان داشت: کارگاه داستان نویسی با حضور یکی از داستان نویسان مطرح کشور صبح روز اختتامیه جشنواره برگزار خواهد شد.

کد خبر 1678438

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha