۲ شهریور ۱۳۹۱، ۱۸:۰۹

قائدی خبر داد:

واگذاری خدمات برق به پیشخوان خدمات عمومی دولت در بردخون

واگذاری خدمات برق به پیشخوان خدمات عمومی دولت در بردخون

بوشهر - خبرگزاری مهر: مسئول واحد پیشخوان خدمات عمومی دولت در بخش بردخون گفت: خدمات برق به پیشخوان خدمات عمومی دولت در بردخون واگذار شد.

عبدالخالق قائدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در راستای منویات مقام معظم رهبری و تحقق اهداف دولت در راستای اجرای اصل 44 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران در واگذاری مسئولیت‌های تصدی‌گرایانه دولت به بخش خصوصی، همه خدمات اداره برق شهرستان دیر به این دفتر واگذار شد.

وی در ادامه به برخی از این خدمات اشاره کرد و افزود: در این راستا خدماتی نظیر قبول و ثبت تقاضا در رایانه، صدور فیش بانکی هزینه های تامین برق ، واگذاری اشتراک ، تبدیل نام برای مشترکان تک فاز، سه فاز و دیماندی و صدور قبض المثنی در این دفتر انجام می شود.

قائدی ادامه داد: همچنین اصلاح آدرس، برخی امور مرتبط با آزمایش کنتور و قطع موقت انشعاب، ارائه خدمات تمدید و تغییر تعرفه و همچنین صدور فیش هزینه وصل ، کنترل تسویه حساب بدهی ، اعلام برای وصل برق با عقد قراردادی پنج ساله به دفتر پیشخوان خدمات عمومی دولت بردخون واگذار شد.

وی اضافه کرد: این واگذاری در راستای اجرای مصوبات دولت به منظور کاهش تصدی‌های دولتی و کاهش تقاضای سفر مردم و همچنین الزام دستگاه‌های اجرایی مبنی بر واگذاری و برون‌سپاری خدمات تصدی‌گری خود از طریق دفاتر پیشخوان خدمات دولت انجام شده است.

قائدی در پایان ضمن تقدیر از پیگیری های مجدانه مهندس پارسانژاد مدیریت اداره برق شهرستان دیر از همراهی و همدلی بخشدار بخش و رییس سابق شورای شهر بردخون قدردانی کرد.

کد خبر 1678922

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha