۵ شهریور ۱۳۹۱، ۸:۳۷

منصوری خبر داد:

کشف 24 کیلوگرم مواد مخدر در بندر دیلم

کشف 24 کیلوگرم مواد مخدر در بندر دیلم

بوشهر - خبرگزاری مهر: جانشین فرماندهی انتظامی استان بوشهر از کشف بیش از 24 کیلوگرم مواد مخدر در بندر دیلم خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ نعمت‌الله منصوری شنبه‌شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اقدامات بسیار مهمی در استان بوشهر برای مبارزه و مقابله با توزیع مواد مخدر صورت گرفته است که حاصل آن کشف مقادیر قابل توجهی مواد مخدر و دستگیری توزیع‌کنندگان بوده است.

وی به کشف 24 کیلوگرم مواد مخدر در بندر دیلم اشاره کرد و ادامه داد: ماموران مبارزه با موادمخدر استان بوشهر در پی کسب خبری مبنی بر انتقال مقادیری مواد مخدر از استان هرمزگان به بندر دیلم از توابع استان بوشهر موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان بوشهر اضافه کرد: پلیس با تشکیل چندین اکیپ ویژه محسوس و نامحسوس از ماموران مجرب، تمامی مبادی ورودی و خروجی شهرستان دیلم تحت پوشش نظارتی ماموران درآمد که پلیس در حین کنترل دقیق خودروهای در حال عبوربه یک دستگاه خودرو پراید که از سمت استان هرمزگان به این شهرستان در حرکت بود مظنون شد و آن را مورد بازرسی قرار داد.

وی افزود: در بررسی‌های دقیق ماموران از این خودرو مقدار 24 کیلو و 900 گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد و خودرو مذکور توقیف و راننده به همراه مواد مخدر کشف شده برای سیر مراحل قانونی به پایگاه انتظامی انتقال داده شدند.

منصوری با اشاره به در دستور کار بودن برخورد جدی با خرده‌فروشان مواد مخدر در محلات آلوده در شهرهای بوشهر، برازجان و گناوه، بیان داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از یک‌هزار نفر که در تهیه و توزیع مواد مخدر مشارکت داشته‌اند، شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: با وجود اینکه مسیر ترانزیت مواد مخدر از خشکی به دریا رسیده، از مسئولان ارشد استان انتظار داریم پلیس را در مبارزه با مواد مخدر به‌ویژه از راه دریا حمایت کنند.

منصوری آموزش را در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بسیار مهم دانست و اضافه کرد: پلیس مبارزه با موادمخدر استان بوشهر 176 ساعت کارگاه آموزشی در سازمان‌ها، مساجد، دانشگاه‌ها و مدارس برگزار و شش هزار نفر نیز در این کلاس‌های آموزشی با موضوع مواد مخدر شرکت کرده‌اند.

کد خبر 1680426

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha