۶ شهریور ۱۳۹۱، ۱۱:۲۳

آلومینیوم - مس؛ سنگینی سایه پرویز مظلومی در ورزشگاه خلیج فارس

آلومینیوم - مس؛ سنگینی سایه پرویز مظلومی در ورزشگاه خلیج فارس

بندرعباس – خبرگزاری مهر: آلومینیوم هرمزگان که تا کنون طعم شیرین پیروزی را در لیگ برتر نچشیده است در هفته هفتم باید مقابل مسی قرار بگیرد که با کسب دو پیروزی پیاپی به دنبال فرار از زیر فشار منتقدان است.

به گزارش خبرنگار مهر، آلومینیوم هرمزگان تنها تیم لیگ برتر دوازدهم است که هنوز در مقابل برد این تیم خط تیره قرار دارد و هنوز نتوانسته است اولین سه امتیاز لیگ را بدست بیاورد. تیم اکبر میثاقیان در شش بازی با چهار تساوی و دو باخت، با زدن دو گل و چهار گل خورده بالاتر از صنعت نفت آبادان و ذوب آهن در رده شانزدهم جدول لیگ قرار گرفته است.

علیرغم اینکه تصور می شد آلومینیوم در بازیهای خانگی بتواند حداکثر امتیازات را کسب کند اما سه امتیاز ره آورد سه بازی خانگی بوده است. اکبر میثاقیان برای آنکه از زیر فشارها بیرون بیاید باید با کسب سه امتیاز از بازی با مس بیرون بیایید. از این رو میثاقیان برای کسب نتیجه دلخواه باید از حالت تدافعی بیرون امده و با تغییر سیستم روند گلزنی و حرکتی رو به جلو تیم را تقویت کند.

تیم اکبر میثاقیان در حالی باید در هفته هفتم مقابل مس کرمان قرار بگیرد که ابراهیم قاسمپور در هفته های اخیر با تک گلهای سه امتیازی توانسته است تا حدودی از زیر فشارهای منتقدان بیرون بیایید و طبیعتا دوست ندارد دوباره شعار حمایت تماشاگران از پرویز مظلومی را از روی سکوها بشنود.

کد خبر 1681668

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha