۷ شهریور ۱۳۹۱، ۸:۴۰

رهی:

حفظ فضای سبز طبیعی و ایجاد فضای سبز مصنوعی در سمنان در اولویت باشد

حفظ فضای سبز طبیعی و ایجاد فضای سبز مصنوعی در سمنان در اولویت باشد

سمنان - خبرگزاری مهر: استاندار سمنان با اشاره به عبور زائران بارگاه ثامن الحجج (ع) از این استان، گفت: حفظ فضای سبز طبیعی و ایجاد فضای سبز مصنوعی در اولویت باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس رهی شامگاه دوشنبه در جمع مسئولان حوزه شهری شهرستان سمنان با بیان اینکه حفظ فضای سبز طبیعی در سمنان باید در اولویت باشد، افزود: فضای سبز طبیعی باید حفظ شود اما به علت کمبود آب، مانند شهر بزرگ تهران، می توان فضای سبز مصنوعی نیز ایجاد کرد.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه سمنان محل عبور زائرین آستان رضوی است، افزایش زیرساخت های اقامتی، رونق اقتصادی و افزایش درآمدها را به دنبال دارد.

رهی با اشاره به اینکه سرانه فضای سبز در مناطق کویری کشور، 14 تا 16 متر مربع است، اظهار داشت: این سرانه در شهر سمنان بدون در نظر گرفتن پارک جنگلی 17 مترمربع است و کمبود آب مهمترین مشکل ایجاد و نگهداری فضای سبز محسوب می شود.

وی با اشاره به خدمات گسترده حوزه شهری سمنان، عنوان کرد: شهرداری های شهرستان سمنان نشان خدمت، درایت، صداقت و اعتلای شهری را به همراه دارد.

مقام عالی دولت در استان سمنان با تاکید بر زیباسازی فضا و دیوارهای شهر، خواستار توجه شهرداری سمنان در مورد روکش آسفالت در این شهر شد.

وی با اشاره به هفته دولت، ولایت، عدالت و خدمت را سه اصل مهم در دولت دهم عنوان کرد و گفت: دولت دهم با به ‌کارگیری این سه اصل توانسته است دنباله‌رو دولت شهید رجایی باشد و رسالت خود را بر جهانیان به اثبات برساند.

رهی در پایان، خدمات دولت به شهرستان سمنان را حق واقعی مردم با اخلاق و زحمتکش این خطه بیان کرد و افزود: سمنان، شهر اخلاق و مردم آن اخلاق مدار هستند و این شهر با وجود مردم ولایتمدار و همراه نظام و وجود عالمان برجسته به درستی شهراخلاق نامگذاری شده است.

کد خبر 1682332

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha