۷ شهریور ۱۳۹۱، ۱۰:۴۲

با حضور مسئولان؛

پنج طرح عمرانی در هفته دولت در سنندج افتتاح شد

پنج طرح عمرانی در هفته دولت در سنندج افتتاح شد

سنندج - خبرگزاری مهر: در پنجمین روز از هفته دولت با حضور فرماندار سنندج، نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران این شهرستان پنج طرح عمرانی با اختصاص 50 میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس این گزارش بهره برداری از فاز اول پروژه احداث پارک بانوان شهر سنندج با صرف اعتبار 12 میلیارد ریالی از مهمترین پروژه های عمرانی این شهرستان در هفته دولت است که شامگاه دوشنبه با حضور مسئولان افتتاح شد.

این پارک دارای چندین زمین ورزشی، پارکینگ، فضای سبز، آب نما، ساختمان های اداری و سایر امکانات رفاهی و تفریحی است که در مجموع در زمینی به مساحت دو هکتار احداث شد.

فاز اول اتصال بلوار کردستان به جاده ساحلی حد فاصل جاده ساحلی تا پل بیمارستان توحید نیز روز گذشته به بهره برداری رسید و برای اجرای این پروژه تاکنون 20 میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.

در همین روز راه روستایی گزنه - گندمان به طول سه کیلومتر و با صرف شش میلیارد ریال اعتبار نیز با حضور مسئولان به بهره برداری رسید.

کارخانه تولید آسفالت در کیلومتر هفت جاده سنندج به روستای نران از دیگر پروژه های افتتاح شده در روز گذشته بود و این کارخانه در زمینی به مساحت پنج هزار مترمربع و با اختصاص 12 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده که ظرفیت تولید 120 هزار تن آسفالت را داشته و زمینه اشتغال 9 نفر را فراهم کرده است.

طرح احداث سیل بند و بهسازی و ساماندهی اراضی آبخیز روستای نران نیز از دیگر طرح های عمرانی افتتاح شده در پنجمین روز از هفته دولت در شهرستان سنندج است که برای اجرای این طرح در مجموع 9 سد سیل بند با صرف 1.5 میلیارد ریال احداث شد.

کد خبر 1682560

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha