۷ شهریور ۱۳۹۱، ۱۵:۵۴

جمیری مطرح کرد:

ضرورت بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها برای اعتلای استان بوشهر

ضرورت بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها برای اعتلای استان بوشهر

بوشهر - خبرگزاری مهر: نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها در اعتلای استان بوشهر ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم جمیری ظهر سه‌شنبه در جشنواره شهید رجایی در بوشهر به کارنامه قابل قبول دولت نهم و دهم اشاره کرد و اظهار داشت: دولت دهم همواره به‌عنوان نمونه مکتب ساده‌زیستی مطرح شده و می‌تواند برای دیگر دولت‌ها نیز به عنوان الگویی مناسب قرار بگیرد.

وی به ویژگی‌های دولت شهید رجایی و باهنر اشاره کرد و ادامه داد: رجایی با روش و منش امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری خود را به‌عنوان الگو معرفی کرد و مردم به خوبی متوجه می‌شوند که چه دولتی توانسته است در خدمت‌گذاری به مردم عملکرد مناسب داشته باشد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس به رویکرد مثبت و تلاش‌های شبانه‌روزی دولت برای خدمات‌رسانی به مردم اشاره کرد و با دادن نمره قبولی به عملکرد دولت، اضافه کرد: امیدواریم با رفع برخی از مشکلات، نواقص و ضعف‌ها در کنار تقویت نقاط قوت شاهد خدمات رسانی هر چه بیشتر به مردم باشیم.

وی خواستار توجه بیشتر به خواسته‌های مردم شد و با ابراز امیدواری برای ایجاد شرایطی برای به دست گرفتن قدرت توسط مردم در عرصه اجرا در دولت آینده، بیان داشت: با مدیریت کارآمد و با روحیه خدمت‌گزاری بی‌منت می‌توان از ظرفیت‌های موجود در کشور برای خدمات‌رسانی مطلوب‌تر بهره برد.

فاصله زیادی تا خدمت‌گزاری ارزشمند به مردم داریم

جمیری به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بالای استان بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: برای دست‌یابی به جایگاه واقعی استان بوشهر باید از نعمت‌های فراوانی که در استان به خوبی استفاده کنیم.

وی به خدمات بسیار خوب ارائه شده در استان بوشهر اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: تلاش‌ها و کارهای زیادی در استان بوشهر در این راستا شده اما تا تحقق اهداف نظام و خدمت‌گزاری ارزشمند و بالا به مردم فاصله زیادی داریم که همه مسئولان باید برای اعتلای استان تلاش کنند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس خواستار برنامه ریزی و اجرای طرح‌ها و برنامه‌ها به صورت منطقه‌ای، قشری و جمعیتی در استان بوشهر شد و بیان داشت: برنامه‌ریزی‌ها باید به گونه‌ای باشد که شاهد تسریع و تسهیل خدمات‌رسانی به مردم باشیم.

وی پیشرفت و تعالی استان را نیازمند تعامل و همکاری همه مسئولان و دستگاه‌ها دانست و خاطرنشان ساخت: با برنامه‌ریزی و نگاه قانونی و درک حقیقی موقعیت پیرامون می‌توانیم بسیاری از مشکلات را کاهش دهیم.

کد خبر 1683110

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha