۷ شهریور ۱۳۹۱، ۱۷:۰۷

استمرار پیگیری مهر/

چشمه آلوده به نفت روستای سراب رجب پلدختر صاحب تصفیه خانه شد

چشمه آلوده به نفت روستای سراب رجب پلدختر صاحب تصفیه خانه شد

پلدختر - خبرگزاری مهر: رئیس واحد ساختمان شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه لرستان گفت: چشمه آلوده به نفت روستای سراب رجب پلدختر صاحب تصفیه خانه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مردم دو روستای "تنگ فنی" و "سراب رجب" در جنوب پلدختر به دلیل آلوده بودن چشمه روستا با مواد نفتی بارها از وضعیت موجود گلایه کرده اند که پیش از این با پیگیری خبرگزاری مهر گروهی از کارشناسان وزارت نفت و اساتید دانشگاه از این روستا بازدید و وعده کردند که مشکل روستائیان حل شود.

این در حالیست که از تاریخ وعده داده شده برای رفع مشکل این روستاها بیش از یک سال می گذرد تا مسئولان شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه لرستان از احداث تصفیه خانه بر روی چشمه آب روستا خبر دهند.

هدایت الله شریفی در این رابطه گفته است که در ادامه اقدامات منطقه لرستان برای رفع آلودگی چشمه های آلوده این منطقه که مربوط به دوران هشت سال جنگ تحمیلی است اطراف چشمه آلوده به مواد نفتی روستای سراب رجب فنس کشی شد.

وی با اشاره به اینکه فنس کشی چشمه آلوده برای جلوگیری از ورود احشام به محوطه آلوده انجام شده است، اظهار داشت: در قسمت پایین چشمه نیز تصفیه خانه ای با همکاری پژوهشگاه صنعت نفت با دستور کار صادره از تهران احداث شده که فنس کشی این مجموعه نیز در حال انجام است.

شریفی یادآور شد: این فنس به منظور حفاظت از چشمه ها و دستگاه تصفیه آب در حال نصب است.

کد خبر 1683226

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha