۹ شهریور ۱۳۹۱، ۲۰:۲۶

روزنامه استار خبرداد:

نخستین حضورایران در بازار گردشگری مالزی/ ایران کانون گردشگری

نخستین حضورایران در بازار گردشگری مالزی/ ایران کانون گردشگری

کوالالامپور – دفتر منطقه ای خبرگزاری مهر در جنوب شرق آسیا : گردشگری ایران برای نخستین بار در نمایشگاه انجمن آژانس های مسافرتی مالزی (متا) حضور پیدا می کند و مردم مالزی می توانند با فرصت های گردشگری در ایران و شهرهای آن آشنا شده و بسته های مسافرتی برای سفر به ایران را خریداری کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه استار چاپ مالزی در گزارش خود از قول جفری سلیمان ریاست این نمایشگاه آورده است : این اولین بار است که گردشگری ایران در این نمایشگاه حضوردارد و این کشور به سرعت در حال تبدیل شدن به یک کانون گردشگری با ارائه پکیج های ارزان و باورنکردنی است.

وی افزود: اگرچه در نمایشگاه سال گذشته میزان  شرکت مردم در مقایسه با رویداد های سالانه ماه مارس کاهش پیدا کرد اما نمایشگاه امسال بازتاب وسیعی بین آژانس های مسافرتی و مشتریان داشته است. 

در نمایشگاه آژانس های مسافرتی مالزی (MATTA FAIR) که هر ساله در این کشور برگزار می شود بسته های مسافرتی ، بلیط هواپیما، اقامت در هتل و خدمات مرتبط با صنعت گردشگری برای مردم مالزی عرضه می شود.

در نمایشگاه امسال که از هفتم تا نهم سپتامبر در مرکز تجارت جهانی پوترا (PWTC) برگزار می شود شرکت های مسافرتی از داخل و خارج از مالزی و سازمانهای گردشگری در بیش از هزار غرفه خدمات گردشگری خود را با قیمت ها و تخفیف های ویژه عرضه می کنند و بسیاری از مردم مالزی از این نمایشگاه بازدید می کنند.

به دنبال سفر نمایندگان آژانس های مسافرتی مالزی از 6 تا 15 جولای سال جاری به ایران و بازدید از شهرهای تهران، مشهد، کاشان، اصفهان و شیراز قرار است این آژانس های مسافرتی نیز در این نمایشگاه برای گردشگران بسته های گردشگری 5 تا 8 شب برای سفر به شهرهای تهران، اصفهان، مشهد و شیراز را برای مردم مالزی ارایه کنند.

پس از سفر نمایندگان آژانس های مسافرتی مالزی به ایران و برگزاری چند کنفرانس مطبوعاتی و انعکاس نتایج سفر آنان به ایران در مطبوعات مالزی، فعالان گردشگری مالزی بازار گردشگری ایران را یک فرصت ایده آل و منحصر به فرد یافته و امیدوارند که بتوانند تعداد زیادی از مالزیایی ها را راهی سفر به ایران کنند.
 

کد خبر 1685087

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha