۱۲ شهریور ۱۳۹۱، ۱۲:۳۹

کشتی جوانان جهان - تایلند/

اظهار رضایت مربی آزادکاران جوان از تمرین مشترک با بزرگسالان

اظهار رضایت مربی آزادکاران جوان از تمرین مشترک با بزرگسالان

مربی تیم کشتی آزاد جوانان در آستانه اعزام این تیم به رقابتهای جهانی 2012 تایلند گفت: تمرینات آزادکاران جوان با ملی پوشان بزرگسال یکی از نقاط قوت تمرینات ما برای حضور در رقابتهای جهانی بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اکبر دودانگه که شاگردانش از امروز یکشنبه در خانه کشتی تهران وارد آخرین اردوی آماده سازی شدند ضمن بیان این مطلب افزود: نقطه قوت تمرینات ما در ماه‌های اخیر، تمرینات مشترک با کشتی گیران تیم ملی بزرگسالان بود که جوانان در این تمرینات توانستند با یک کلاس جدید آشنا شده و تجربه خوب و گرانبهایی را کسب کنند.

وی ادامه داد: در چند ماه اخیر تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم و آزادکاران جوان با آمادگی مطلوب باید روز 15 شهریورماه راهی تایلند شوند. ضمن اینکه ترکیب تیم ما نسبت به سال گذشته دگرگون شده، اما جوانان ایرانی همیشه در میادین بین المللی توانایی خود را نشان داده اند.

مربی تیم کشتی آزاد جوانان کشورمان تصریح کرد: روسها و آذربایجانی قدرتمندترین رقبای ما در رقابتهای جهانی تایلند هستند و از طرفی برخی تیمها نظیر گرجستان نیز همواره نفرات خوبی دارند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: جوانان آینده سازان کشتی ایران هستند و ما انتظار داریم این کشتی گیران بیشتر مورد حمایت رسانه ها و صداوسیما قرار گیرند.

آخرین تمرین آزادکاران جوان کشورمان پیش از شرکت در رقابتهای جهانی تایلند ظهر فردا(دوشنبه) در محل خانه کشتی شماره یک تهران برگزار می شود.

رقابتهای کشتی آزاد جوانان جهان طی روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده در پاتایای تایلند برگزار می شود. ضمن اینکه تیم جوانان ایران سال گذشته موفق شد در رقابتهای جهانی رومانی به مقام سوم جهان دست یابد.

کد خبر 1686825

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha