۱۷ شهریور ۱۳۹۱، ۱۴:۲۹

بابایی:

3200 شرکت تعاونی مازندران غیرفعال است

3200 شرکت تعاونی مازندران غیرفعال است

ساری - خبرگزاری مهر: مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: تعداد تعاونی های فعال مازندران چهار هزار و 961 ، تعاونیهای در دست اجرا یک هزار و 756، تعاونی های غیرفعال سه هزار و 256 و تعاونیهای راکد یک هزار و 85 مورد است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی بابایی کارنامی پیش از خطبه نمازجمعه ساری با اشاره به فعالیت های خوب دولت در بحث توسعه آموزش های فنی و حرفه ای اظهار داشت: دولت اقدامات خوبی در بحث توانمندسازی تعاونی ها در راستای ساماندهی بحث اشتغال و بسیاری از پارامترهای توسعه ای انجام داده است.

وی افزود: در سه ماهه امسال بیش از 40 درصد صادرات انجام شده توسط تعاونی ها صورت گرفته و سرمایه گذاری بخش تعاون در سال 90 و  پنج ماهه امسال یک هزار و 95 میلیارد ریال بوده است
.
وی با اشاره به اینکه تسهیلات پرداخت شده در بخش تعاون در سال 90 و  پنج ماهه امسال یک هزار و 95 میلیارد ریال بوده است و میزان اشتغالزایی نیز ا زاین تسهیلات یک هزار و 437 نفر بوده است.
 
بابایی کارنامی افزود:در حال حاضر بیش از 11 هزار و 500 تعاونی با جمعیتی بیش از یک میلیون و 900 هزار در مازندران در حال فعالیت هستند.
 
مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی مازندران با بیان اینکه میزان سرمایه گذاری در بخش تعاون یک هزار و 564 میلیارد ریال است.
 
بابایی گفت: حمایت از شرکت های تعاونی دانش بنیان و حمایت از شرکت های تعاونی فراگیر ملی با مشارکت حداقل 70 درصد از سیاست های حمایتی سال جاری درت4 هزارعاونی های فعال  بخش تعاون اعم از تسهیلات و غیره است.
 
کد خبر 1690939

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha