۲۰ شهریور ۱۳۹۱، ۸:۱۵

نارویی:

تعاونی ها بهترین راه ایجاد اشتغال برای جوانان هستند

تعاونی ها بهترین راه ایجاد اشتغال برای جوانان هستند

زاهدان - خبرگزاری مهر: استاندار سیستان و بلوچستان گفت: جوانان استان می توانند با تشکیل تعاونی در بخش های زراعت، باغداری، حمل و نقل و صیادی و بهره گیری از تسهیلات برای خود و دیگر افراد جویای کار اشتغال ایجاد کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حاتم نارویی عصر یکشنبه در دیدار با جمعی از بزرگان و معتمدین شهرستان ایرانشهر اظهار داشت: ایرانشهر یکی از جوانترین شهرهای کشور است که باید برای جمعیت جوان جویای کار آن زمینه اشتغال فراهم شود.

وی با اشاره به محرومیت های تاریخی سیستان و بلوچستان گفت: مرز برای این استان یک فرصت است و بدنبال آن هستیم با فعال کردن مرز و بازارچه های مرزی و ایجاد بازارچه های جدید برای عموم مردم فرصت یکسان برای ایجاد شغل و بهره گیری از مزایای مرز را فراهم کنیم.

وی افزود: مشکلات فراوانی در استان وجود دارد اما با اعتقاد به این مهم که خواستن، توانستن است با همراهی مردم مسائل و معضلات استان را رفع و سیستان و بلوچستان را می سازیم.

استاندار سیستان و بلوچستان همچنین به انتقال گاز از عسلویه به ایرانشهر اشاره کرد و بیان داشت: امیدواریم در کوتاه ترین زمان ممکن با تکمیل شبکه انتقال گاز شهری در ایرانشهر و شهرهای مسیر مردم از نعمت گاز برخوردار شوند.

وی همچنین خواستار احیای شرکت های سهامی زراعی برای توسعه کشاورزی استان شد و بر توجه بیشتر به ظرفیت های گردشگری و صنایع دستی روستایی و بهره گیری از منابع گیاهان دارویی در استان تاکید کرد.

تعدادی از بزرگان و معتمدین شهرستان ایرانشهر نیز در این دیدار تسریع در اجرای شبکه گاز شهری ایرانشهر، ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان، استفاده از نیروهای متخصص بومی در انتصابات استان و شهرستان و استفاده از مزایای مرز برای عموم مردم را خواستار شدند. 

کد خبر 1692999

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha