۲۰ شهریور ۱۳۹۱، ۱۵:۴۵

صفایی بوشهری تاکید کرد:

ضرورت بهره‌گیری از همه ظرفیتها برای پیشرفت بوشهر

ضرورت بهره‌گیری از همه ظرفیتها برای پیشرفت بوشهر

بوشهر - خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر بر ضرورت بهره‌گیری از همه ظرفیتها برای پیشرفت بوشهر تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر دوشنبه در آئین تودیع و معارفه استانداران بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر استانی همگرا، همراه، یک دل و دانش‌بنیان است و در عرصه ملی به عنوان استانی که در مدار ولایت حرکت و در مسیر توسعه و  پیشرفت ممتاز است، شناخته می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر بیان کرد: خدمت در جمهوری اسلامی فرصتی طلایی و ارزشمند است که نصیب مسئولان شده و باید نهایت استفاده را برای خدمتگذاری به مردم از این فرصت ببریم؛ فرصتی که دیر به دست می‌آید، زود از دست می‌رود و ممکن است دیگر به دست نیاید.

صفایی بوشهری بیان داشت: نعمت خدمت‌گذاری که در اختیار مسئولان قرار می‌گیرد به دلیل شمع وجودی است که در وجود مدیران وجود دارد و ایشان باید با تلاش وافر در مسیر خدمت‌رسانی و خدمتگذاری این شمع را به خورشید روشن خدمت به مردم در نظام اسلامی تبدیل کنند و افتخاری طلایی در دفتر افتخارات خود به ثبت برسانند.

وی اضافه کرد: جهان در آستانه تحولی شگرف و عظیم قرار دارد و به فرموده رهبر معظم انقلاب پیچ تاریخی سرنوشت‌ساز را پشت سر می‌گذارد و این مهم نگرشی علمی و دقیق است و بر اساس مطالعات عمیق تاریخی است.

امام جمعه بوشهر اذعان داشت: از ابتدای تاریخ جبهه مردم‌ستیز، دین‌ستیز و ولایت‌ستیز در مسیر مقابله با انبیای الهی و ائمه اطهار (ع) گام برداشته‌اند و در حال حاضر هم برای مقابله با اسلام در تلاش هستند.

صفایی بوشهری عنوان کرد: وسعت و جمعیت بالای جغرافیایی و گسترش ابزار و امکانات و تکنولوژی‌های تهاجمی از امکاناتی است که جبهه دین‌ستیز، ولایت‌ستیز و مردم‌ستیز در اختیار دارد و به دلیل در اختیار داشتن آن احساس اقتدار و سربلندی می‌کند.

وی ادامه داد: دنیای کفر و استکبار و جبهه باطل می‌کوشد با در اختیار گرفتن ابزار فناوری اطلاعات و شبکه‌های ماهواره‌ای به تاسیس شبکه‌های مختلف در کشورهای استکبارستیز اقدام کند و از این طریق به مبارزه با ایشان بپردازد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تصریج کرد: جبهه باطل از ابتدا برای مقابله با اسلام ناب محمدی به جنگ، محاصره اقتصادی و ... روی آوردند و شرایطی که ایران اسلامی پس از پیروزی انقلاب اسلامی سپری کرده و دشمنان برای میهن اسلامی به وجود آوردند، مانند شرایطی است که مشرکان برای پیامبر به وجود می‌آوردند.

صفایی بوشهری اذعان داشت: تهاجمی که اکنون در فضای جهانی علیه جبهه اسلامی به رهبری ایران و با هدایت‌های بزرگ مردی از تاریخ بشریت که هدیه الهی به جهان و نظام اسلامی ایران و تشیع است در هیچ برهه‌ای از تاریخ وجود نداشته است.

امام جمعه بوشهر گفت: امروز شاهد آخرین مرحله جبهه دین ستیزی و در آستانه تحولی عظیم هستیم و جبهه استکبار امروز به جایی رسیده که زوال او قطعی است و خودشان بر این مساله آگاهی کامل دارند.

وی در ادامه با تقدیر زحمات محمدحسین جهانبخش در زمان خدمت خود در استانداری بوشهر، ورود فریدون حسنوند را به استانداری بوشهر تبریک گفت و برای وی آرزوی توفیق کرد.

کد خبر 1693540

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha