۲۱ شهریور ۱۳۹۱، ۱۱:۱۳

یوسفی:

هفته دفاع مقدس بزرگداشت مقاومت مردمی یک ملت است

هفته دفاع مقدس بزرگداشت مقاومت مردمی یک ملت است

سنندج - خبرگزاری مهر: فرمانده سپاه ناحیه سنندج گفت: هفته دفاع مقدس بزرگداشت مقاومت مردمی یک ملت است و باید به بهترین نحو ممکن برگزار شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالحسین یوسفی شامگاه سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان سنندج اظهار داشت: در تمامی عرصه ها و لحظه ها این مردم هستند که حفظ آرمان ها و ارزش های اسلامی را بر عهده دارند و این نشان از مردمی بودن این انقلاب است.

وی افزود: پاسداری و ترویج آرمان های اسلامی در گرو تلاش و برنامه ریزی های به جا و مناسب است و باید مسئولان هوشیارانه اقدام کنند.

فرمانده سپاه ناحیه سنندج بیان کرد: به صدا درآوردن زنگ هفته مقاومت در مدارس، برگزاری مسابقات قرآنی، برگزاری اردوهای سیاحتی و زیارتی، مسابقات علمی و ورزشی و در نهایت حضور در مزار شهدا از جمله برنامه های هفته دفاع مقدس است.

یوسفی یادآور شد: دیدار با خانواده های شهدا و ایثار گر، افتتاح پایگاه های مقاومت، همایش امر به  معروف و اعزام اکیپ پزشکی به مناطق محروم و دوردست از دیگر برنامه های سپاه سنندج در هفته دفاع مقدس است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: کنگره شهید ناهید فاتحی کرجو با حضور رئیس جمهور در روستای هشمز کردستان برگزار می شود.

یوسفی با اشاره به هجمه های فرهنگی و توطعه های سیاسی دشمن علیه نظام مقدس اسلامی گفت: نیاز است با زنده نگه داشتن ارزش ها و آرمان های انقلاب، پیروی از معمار کبیر انقلاب و ترویج فرهنگ شهادت در جامعه فتنه ها خنثی شود.

وی افزود: جهاد فرهنگی در کنار امر به معروف می تواند دشمنان را از گزند فتنه های دشمن دور کند و هزاران جوان چون حسین فهمیده و فاتحی کرجو بسازد.

فرمانده سپاه ناحیه سنندج بیان کرد: انتظار می رود در هفته دفاع مقدس اقتدار جمهوری اسلامی ایران چشم دشمنان کور دل را کورتر کند.

کد خبر 1694011

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha