۳۰ شهریور ۱۳۹۱، ۱۲:۴۳

حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی

غفلت از دفاع مقدس تلاش دشمنان را به نتیجه می‌رساند

غفلت از دفاع مقدس تلاش دشمنان را  به نتیجه می‌رساند

اراک - خبرگزاری مهر: حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی در بیانیه ای به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: اگر از دستاوردهای عرصه دفاع مقدس غفلت کنیم قطعاً تلاش دشمنان در نادیده انگاشتن هفته دفاع مقدس را به نتیجه می‌رساند .

به گزارش خبرگزاری مهر، در بیانیه موتلفه استان مرکزی آمده است: سی و یکم شهریور ماه یاد آور حماسه و ایثار غیور مردانی است که مشق سرخ عشق را بالای خاکریزها و خندق ها نوشتند و ایران اسلامی را تا ابد وام دار پرواز از خاکریز تا خدای خویش نمودند.

این بیانیه تاکید می کند: دوران دفاع مقدس، نماد مقاومت و پایداری انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران در برابر کفر و استکبار جهانی است.امروز هر آنچه داریم به برکت خون شهدا، ایثار و از خود گذشتگی رزمندگانی‌ست که شبانه‌روز در سنگرهای حق علیه باطل مبارزه کرده و در این مسیر کوچکترین تردیدی به دل راه ندادند.

حزب موتلفه تاکید می کند: دوران هشت ساله‌ی دفاع مقدس به فرموده‌ی مقام معظم رهبری «اوج افتخارات ملت ایران است». لذا برای حفظ و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت به نسل آینده بایستی این فرهنگ با جدیت در برنامه‌ریزی های کلان کشور مدنظر قرار گیرد.

در این بیانیه آمده است: همه باید خود را مدیون دستاوردهای دفاع مقدس بدانند.اگر از دستاوردهای این عرصه غفلت کنیم قطعاً تلاش دشمنان در نادیده انگاشتن هفته دفاع مقدس به نتیجه می‌رسد بنابراین ما باید فرهنگ دفاع مقدس را به جوانان کشورمان که اینک نقش خطیری در پیشبرد انقلاب به عهده دارند، انتقال دهیم.

موتلفه می افزاید: حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره آن روزگاران ، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس که تجلی مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم بر افراشته اسلام و قرآن است را به ساحت مقدس حضرت بقیه ا... الاعظم (عج) ، رهبرمعظم انقلاب اسلامی ، یادگاران جنگ تحمیلی و ملت سرافراز ایران اسلامی، تبریک عرض نموده و از خداوند متعال توفیق ادامه راه شهیدان را برای همگان مسالت دارد.

کد خبر 1700614

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha