۳۱ شهریور ۱۳۹۱، ۱۰:۵۵

حجت الاسلام حسینی شاهرودی:

توهین به مقدسات نشان دهنده ضعف دشمن/نیروهایی مسلح در اوج اقتدار هستند

توهین به مقدسات نشان دهنده ضعف دشمن/نیروهایی مسلح در اوج اقتدار هستند

سنندج - خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در استان کردستان توهین به مقدسات اسلامی را نشان دهنده ضعف دشمن در مقابل دین مبین اسلام عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمد حسینی شاهرودی صبح جمعه در مراسم رژه نیروی مسلح مستقر در استان کردستان که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: توهین به مقدسات اسلامی از سوی دشمنان نشان دهنده ضعف آنها در مقابل این دین الهی است.

وی ادامه داد: وقتی که دشمن با استفاده از حربه ها و شیوه های مختلف نتوانست در مقابل گسترش و نفوذ دین مبین اسلام در قلب کشورهای آمریکایی و اروپایی جلوگیری کند می خواهد با توهین به مقدسات اسلامی و همچنین خدشه به بنیان های اصلی این دین الهی به مقابله با آن بپردازد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با تاکید بر لزوم هوشیاری و آگاهی مسلمانان در راستای مقابله با توطئه های دشمنان گفت: دشمن امروز با بهره گیری از شیوه های مختلف و به دسیسه های گوناگون به دنبال ضربه زدن به دین مبین اسلام است و باید مسلمانان در این حوزه هوشیار و آماده باشند.

وی خواستار ادامه خیزش اسلامی در راستای مقابله با توطئه های دشمنان در تمامی کشورهای اسلامی شد و افزود: بدون شک حضور مردم در صحنه می تواند درس بزرگی به دشمن داده و آنها از توهین به مقدسات اسلامی به ویژه پیامبر بزرگ اسلامی حضرت محمد (ص) را پشیمان کند.

حجت الاسلام حسینی شاهرودی در بخش دیگری از سخنان خود به آمادگی نیروهای مسلح کشورمان به ویژه استان کردستان در راستای دفاع از آرمان های نظام اسلامی خبر داد و یادآور شد: امروز به برکت وجود نظام اسلامی نیروی مسلح کشور در اوج اقتدار و آمادگی هستند.

وی عنوان کرد: دشمن در زمان هشت سال دفاع مقدس از تمامی حربه ها و توطئه های خود استفاده کرد تا در مقابل نظام اسلامی به پیروزی برسد ولی ایمان رزمندگان اسلام و همچنین حرکت در مسیر رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی تمامی توطئه های دشمن را نقش برآب کرد و امروز نیز شرایط کشور مطلوب است و دشمن نمی تواند حتی فکر حمله نظامی به ایران اسلامی را داشته باشد.

در ادامه این مراسم که با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار کردستان، فرماندهان نظامی و انتظامی، جمعی از مدیران کل ادارات و سازمان های دولتی و همچنین مشارکت مردم برگزار شد، یگان های نمونه نیروهای مسلح مستقر در کردستان توان نظامی و دفاعی خود را به نمایش گذاشتند.

کد خبر 1701160

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha