۳۱ شهریور ۱۳۹۱، ۱۳:۲۱

امام جمعه چناران:

اعتماد به نفس و خودباوری از دستاوردهای دفاع مقدس است

اعتماد به نفس و خودباوری از دستاوردهای دفاع مقدس است

چناران ـ خبرگزاری مهر : امام جمعه چناران گفت: اعتماد به نفس و خودباوری ، شکوفایی استعداد و خلاقیت ، تولد تفکر بسیجی از دستاوردهای دفاع مقدس است.

به گزارش خبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین مظفر تاجی در خطبه های این هفته جمعه چناران با اشاره به هفته دفاع مقدس افزود: تحول در صنایع دفاعی کشور ، رشد باورهای دینی ، تقویت روحیه جهادی و شهادت طلبی ، تحکیم وحدت وانسجام ملی ، آزمون کارآمدی نظام جمهوری اسلامی و تکامل سازمان ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دیگر دستاوردهای جنگ هشت ساله دفاع مقدس است.

حجت الاسلام تاجی با اشاره به بازگشایی مدارس گفت : مدرسه و دانشگاه خانه دوم دانش آموزان و دانشجویان تلقی می شوند و تربیت و پرورش و شکل گیری شخصیت انسانها دراین مکان مهم آموزشی و پرورشی صورت می پذیرد .

وی افزود: حرکت اولیه برای ورود به مسیر تعالی و رشد و تقویت باورهای دینی و گام برداشتن در راه آرمان های نظام اسلامی از مدرسه آغاز و در دانشگاه به شکوفایی و باروری می رسد .

وی کادرسازی و پرورش نیروهای متعهد، تجدید نظر در کتابهای درسی ، برنامه ریزی درست درسی ، فضاسازی فیزیکی و معنوی محیط مدارس ، اقامه نماز جماعت اول وقت و برنامه ریزی صحیح برای استفاده بهتر دانش آموزان از مفاهیم دینی را از انتظارات مردم و نظام از نظام تعلیم و تربیت در مدارس و دانشگاهها عنوان کرد .

امام جمعه چناران به موضوع انتشار فیلم موهن و اهانت به ساحت پیامبر اسلام(ص) پرداخت و گفت: اهانت به مقدسات اسلامی با ساخت فیلم موهن درباره پیامبر اسلام (ص)بار دیگر نشان داد که غرب ، سیاست ضد اسلامی را رها نمی کند چنانچه چاپ مجدد کاریکاتور در یک مجله فرانسوی نیز بیانگر تداوم این توطئه و دشمنی آنها است.

وی افزود: امریکا و صهیونیست ها تصور می کنند با ساخت فیلم موهن و جسارت به حریم پیامبر بزرگی که امروز قلوب آزادگان جهان را فتح کرده می تواند مانع رشد اسلام گرایی در سطح جهان شوند اما قطعا این حرکات سخیف بر رشد اسلام گرایی در جهان خواهد افزود.

کد خبر 1701306

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha