۲ مهر ۱۳۹۱، ۱۶:۱۲

افزایش جاذبه های گردشگری و تفریحی در اراضی عباس آباد

مدیرعامل شرکت نوسازی اراضی عباس آباد این اراضی را یکی از قطب های گردشگری پایتخت عنوان کرد و افزود: با بهره برداری از مجموعه رستوران های ایرانی ، دریایی و خیابانی جاذبه های تفریحی و گردشگری اراضی عباس آباد افزایش می یابد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت اله ملاصالحی خاطرنشان کرد: در کنار توسعه فضای سبز و ارتقای فضاهای فرهنگی، ایجاد بستر لازم برای تبدیل اراضی عباس آباد به یکی از قطب های گردشگری پایتخت از اولویتهای مدیریت شهری بوده و به همین منظور پروژه های متعددی در اراضی عباس آباد در دست اجرا است.

مدیر عامل شرکت نوسازی عباس آباد  افزود: بر اساس طرحهای کلان اراضی عباس آباد احداث رستوران ایرانی سیاوش در ضلع شمالی بوستان حضرت ابراهیم(ع) و مجموعه آب و آتش پیگیری شد که این پروژه با 2700 متر مربع مساحت و استفاده از نما و سازه های چوبی هم اکنون آماده بهره برداری است و قرار است انواع غذاهای ایرانی را با بهره گیری از بهترین امکانات در اختیار شهروندان قرار دهد.

وی همچنین تصریح کرد: در بوستان بنادر نیز رستوران غذاهای دریایی به مساحت بیش از 1700 متر مربع احداث شده و در کنار فانوس دریایی، سازه های چادری، لانه کبوتر و... فضای جذاب و مفرحی را برای استفاده عموم مردم مهیا کرده است.

به گفته ملاصالحی، رستوران راه چوبی نیز یکی دیگر از مجموعه های رستورانی اراضی عباس آباد است که در مجاورت بوستان بنادر احداث شده که با حدود 1800 متر مربع مساحت سه شنبه هفته جاری افتتاح می شود و می تواند به یکی از جاذبه های گردشگری مورد توجه شهروندان تبدیل شود.

مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد یادآور شد: در سال جاری با آهنگ شتابان مدیریت شهری برای تکمیل طرح ها و پروژه های بزرگ شهری، اراضی عباس آباد نیز شاهد رویداد های خوبی خواهد بود که با تکمیل بوستانها، فضاهای فرهنگی، تفریحی و خدماتی  رقم خواهد خورد.

کد خبر 1703232

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha