۵ مهر ۱۳۹۱، ۱۳:۳۷

استقبال بیجاری ها از بیرق امام رضا (ع)/ دل مردم فرش راه خدام امام هشتم

استقبال بیجاری ها از بیرق امام رضا (ع)/ دل مردم فرش راه خدام امام هشتم

بیجار - خبرگزاری مهر: مردم متدین و دینمدار شهرستان بیجار عشق و ارادت خود را با استقبال باشکوه از بیرق امام رضا (ع) نشان دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، بیرق امام رضا (ع) شامگاه سه شنبه به شهرستان بیجار رسید و حرکت نمادین آن با حضور مردم و مسئولان از میدان فاضل گروسی این شهرستان آغاز و به سمت مسجد امام رضا (ع) حرکت کرد.

مردم بیجار بار دیگر فرصتی به دست آوردند و ارادت خالصانه خود را به اهل بیت، ائمه اطهار و به ویژه امام رضا (ع) نشان دادند.

شهر بیجار با نوای دلنشین یا رضا جان طنین انداز شد و دانش آموزان، دانشجویان، بازاریان، روحانیون و مسئولان همه و همه آمدند تا در هم صدایی این نوای دلنشین باشند و عشق و ارادت خود را به حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) نشان دهند.

دل مردم بیجار فرش راه خدام امام هشتم (ع) شد

امام جمعه بیجار در این مراسم گفت: مردم مومن و خداجوی بیجار بار دیگر عشق و ارادت خود را به اهل بیت و حضرت ثامن الحجج (ع) نشان دادند.

حجت الاسلام علی مرادی افزود: مردم خونگرم و مهمان نواز بیجار امروز دل های خود را فرش راه خدام امام هشتم (ع) کردند و با برگزاری مراسم استقبال پرشور، ارادت خود را به این امام همام نشان دادند.

وی یادآور شد: امروز شهر بیجار به شوق بیرق امام رضا (ع) رنگ و بوی دیگری به خود گرفت و مردم فهیم این شهرستان عشق و ارادت خود را به ائمه اطهار (س) نشان دادند.

کد خبر 1705499

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha