۶ مهر ۱۳۹۱، ۱۷:۱۸

اختصاصی مهر/

بازدید سرزده استاندار تهران از پروژه های راهسازی دماوند و پاکدشت

بازدید سرزده استاندار تهران از پروژه های راهسازی دماوند و پاکدشت

شرق استان تهران - خبرگزاری مهر: استاندار تهران و مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران به طور سرزده از پروژه های راهسازی شرق استان تهران در شهرستانهای دماوند و پاکدشت بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح پنج شنبه، مرتضی تمدن استاندار تهران، فریبرز واحدی مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران و علیرضا قاسمی فرزاد فرماندار دماوند از پروژه های نیمه تمام راهسازی شهرستان دماوند بازدید کردند.

در این بازدید، از پروژه تونل امامزاده هاشم(ع)، تعریض جاده هراز، زیرگذر مشاء و کمربندی بومهن بازدید شد که تا دقایقی بعد از اذان ظهر به طول انجامید.

در این بازدید، استاندار تهران به تسریع پروژه جاده هراز با توجه به اینکه جاده مواصلاتی استان تهران و شمال کشور است، تأکید ویژه ای کرد.

حوالی ساعت 14 امروز نیز استاندار تهران، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران و قربانعلی مقبلی فرماندار پاکدشت از پروژه های نیمه تمام راهسازی شهرستان پاکدشت بازدید کردند.

پروژه اتصال بزرگراه شهید بابایی تهران به پاکدشت، مهمترین پروژه ای بود که مورد بازدید قرار گرفت و مهندس مشاور این پروژه نیز توضیحاتی در خصوص روند پیشرفت آن ارائه داد.

استاندار تهران در بازدید از پروژه های راهسازی شرق استان تهران در شهرستانهای دماوند و پاکدشت دستورهای لازم را برای پیشرفت سریعتر این پروژه ها صادر کرد.

کد خبر 1706675

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha