۷ مهر ۱۳۹۱، ۱۶:۲۸

عباسی:

تا کنون 13 طرح توسعه کشاورزی در سرپل ذهاب تصویب شده است

تا کنون 13 طرح توسعه کشاورزی در سرپل ذهاب تصویب شده است

سرپل ذهاب – خبرگزاری مهر: مدیر جهاد کشاورزی سرپل ذهاب گفت: 13 طرح کشاورزی و زنبورداری در کارگروه توسعه کشاورزی این شهرستان تصویب شده که شامل احداث باغ میوه و خرید کلنی زنبور عسل است.

به گزارش خبرگزاری مهر،علی عباسی گفت: اعتبار مصوب این طرح ها یک هزار و 234 میلیون ریال است و با اجرای این طرحها در مجموع 13 فرصت شغلی ایجاد می شود.

وی افزود: از ابتدای اجرای طرح توسعه تاکنون 377 طرح با اعتبار 154 میلیارد و 797 میلیون ریال در سرپل ذهاب تصویب شده که این طرحها برای دریافت تسهیلات به بانک های عامل معرفی شده اند .

مدیر جهاد کشاورزی  سرپل ذهاب گفت: تاکنون 10 هزار و 32 هکتار عرصه ملی برای واگذاری به متقاضیان بخش کشاورزی با اولویت دانش آموخته گان کشاورزی شناسایی شده که 300 هکتار این اراضی به حاشیه سد شهدای گمنام اختصاص داده شده و 125 هزار مترمربع زمین نیز برای ایجاد واحدهای صنعتی اختصاص داده شده است .

عباسی خاطر نشان ساخت: آب تخصیص داده شده به این طرح ها در مجموع 877 لیتر در ثانیه است که 150 لیتر در ثانیه از سد شهدای گمنام ،  700 لیتر در ثانیه از سامانه گرمسیری و 27 لیتر در ثانیه از منابع آبی روستای بابا اسکندر اختصاص داده شده است .

لازم به ذکر است، شهرستان سرپل ذهاب به لحاظ عقد قرارداد طرحهای مصوب نسبت به سایر شهرستان های استان کرمانشاه، چهارم و به لحاظ پرداخت تسهیلات در رتبه سوم است.

 

کد خبر 1706721

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha